Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Tesla Model 3 Forum • Tesla 3, TM3 SR+, LR, Perf
TM3LR - zużycie energii / akumulator / zasięg
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="cooler, post: 106070, member: 274"] W sedanie dostęp do bagażnika jest dość łatwy z rowerami na haku, wiem bo kiedyś często jeździłem z 2 lub 4 rowerami na haku. Są mocowania gdzie odchylasz do dołu rowery jak musisz się dostać do bagażnika. Z testów robionych przez [URL='https://youtu.be/mmQJUW-VyRY']carwow[/URL] wynika że wiekszy opór niż rower na dachu generuje już tylko przyczepa kempingowa :) Dobry box - już nie jest tak źle, więc warto box zostawić na dachu, a rower na hak. Ja używam takich mocowań podwieszajacych rower za ramę, możesz tam sobie podłożyć co chcesz żeby nie podrapać ramy. Zaletą jest obniżenie całości oraz środka ciężkości. Taki off-topic: Jestem na Sardynii, ale pojechałem Toyotą Sienną ICE, głównie przez ilość i wysokość pasażerów(jeden syn to prawie 2m dryblas, nie mieści się już z tyłu ani w M3 ani w MY) i większą swobodę co do bagaży, oraz większą wygodę w środku, ale w górach strasznie brakuje mi hamowania regeneracyjmego Tesli :( W górach BEV rządzi, da się płynniej i bezpieczniej jechać. Za to w 16h zrobiłem jednorazowy skok 1600km z domu do Livorno, z postojami na jedzenie, tankowaniem na stacjach poza autostradą (różnica 0.50 Eur na litrze!!!), robotami drogowymi w okolicach Florencji etc. Może gdyby SuC były tuż przy autostradzie i jechało by się jak Bjorn na 1000km, dało by się dojść do 18h... Muszę przyznać że zjeżdżając na nie-autostradową stację w Austrii i Włoszech, czułem się przez chwilę jakbym jechał BEV. Też po parę minut na zjazd gdzieś w miasteczko, tylko sam proces tankowania szybszy... Zjeżdżałem bo ja mogę jechać i 6h ciurkiem, ale rodzina już nie więc korzystałem i dotankowywałem. Najgorsze że różnica w kosztach takiej jazdy wychodzi niewiele na plus BEV, a tak być nie powinno bo moj wielkolud zużywa duuuuzo więcej energii (tak z 9 razy), a jazda to raptem +30% kosztów. Biorąc pod uwagę wielkość obu aut to tak się do przejścia na bev nie zachęci. Więc mogą się sprawdzić szurowskie przepowiednie że chodzi generalnie o to żeby nigdzie nie jeździć i jak chłop pańszczyźniany kiedyś ze wsi się nie ruszać. [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
TESLA
Tesla Model 3 Forum • Tesla 3, TM3 SR+, LR, Perf
TM3LR - zużycie energii / akumulator / zasięg
Top