Witam,
W końcu dokończyłem filmik z autostradowego testu wykonanego pod koniec Kwietnia w swojej M3 LR E5D. Teraz przy temperaturach w okolicach 20 stopni zasięg jeszcze lepiej i może być trudno tyle wytrzymać bez postojów (przynajmniej ja tak mam).
W samochodzie - 2 dorosłych osoby, tempomat na 140 km/h, autostrada Bursztynowa, start i finisz w Starogardzie Gdańskim, naładowałem do 100% na ładowarce 11 kW przed wyjazdem, z aplikacji uruchomiłem podgrzewanie kabiny żeby podgrzać baterie, ale długo to nie grzało, może kiedyś w zimnych warunkach powtórzę przy starcie z ładowarki DC żeby zobaczyć na ile lepszy zasięg można uzyskać z ciepłą baterią.
W końcu dokończyłem filmik z autostradowego testu wykonanego pod koniec Kwietnia w swojej M3 LR E5D. Teraz przy temperaturach w okolicach 20 stopni zasięg jeszcze lepiej i może być trudno tyle wytrzymać bez postojów (przynajmniej ja tak mam).
W samochodzie - 2 dorosłych osoby, tempomat na 140 km/h, autostrada Bursztynowa, start i finisz w Starogardzie Gdańskim, naładowałem do 100% na ładowarce 11 kW przed wyjazdem, z aplikacji uruchomiłem podgrzewanie kabiny żeby podgrzać baterie, ale długo to nie grzało, może kiedyś w zimnych warunkach powtórzę przy starcie z ładowarki DC żeby zobaczyć na ile lepszy zasięg można uzyskać z ciepłą baterią.