TMX Plaid - odbiory Q4 2022

Doktor

Posiadacz elektryka
Przez chwilę miałem zbugowane grafiki w apce w telefonie, ale już poprawili. Miałem widok 7-osobowej Tesli w podgrzewaniu oraz 3 lub Y na głównej. Teraz już normalnie.

Próbowałem zrobić zdjęcia odprysków, ale są tak małe, że w sumie na zdjęciu widać tylko jakieś piksele.

EDIT: przeglądarka w TM3 na Atomie ledwo działała. W TMX po prostu zap… co najmniej jak na komputerze.
 

Attachments

  • B88B5563-F109-4F96-9587-780483171184.png
    B88B5563-F109-4F96-9587-780483171184.png
    926,9 KB · Liczba wyświetleń: 26
  • D3C46CF5-23E2-4952-AA05-D6483AEDC552.png
    D3C46CF5-23E2-4952-AA05-D6483AEDC552.png
    3,2 MB · Liczba wyświetleń: 25

kiljan

Zadomawiam się
Brak zmiennego przełożenia, natomiast jak pisałem, zero problemów z kręceniem, trzymam lewą w jednym miejscu i kręcę w jedną lub w drugą, żadna filozofia.
Odpryski były w losowych miejscach, głównie na przednich nadkolach. W zasadzie gdyby nie to, że odbieram auto za ponad pół bańki, to może bym nawet nie zauważył. Naprawdę, miały po 1mm, niektóre nawet chyba mniejsze. Jednak odbierając takie auto oczekiwania są. W zasadzie to nie przeszkadza, co najwyżej jest obawa, że skoro tak się zaczyna, to co będzie dalej ;) jedynie ewidentna ryska na krawędzi klapy bagażnika, ale też w sumie nie tak widoczna, jednak pod paznokciem czuć rysę.

Pani Jowity nie poznałem. Wydawał jakiś Pan, który sam nie wiele wiedział na temat nowego X.
W ogóle przed odbiorem mówili, że auto idzie na myjnię, a 1:30h później przyjechało brudne :D tzn. plamy na karoserii, obłapane strasznie uchwyty drzwi itd. Dramat. Suchą szmatą bym lepiej wytarł w tyle czasu.
Połowa czasu wydawania auta do wjazd do środka. Jadą 1-2km/h i wjeżdżają na 5 razy.
Zużycie przy 125km/h i -4C to 28kWh/100km. Myślałem, że będzie lepiej, a może za dużo bym chciał? Akceptowanie dla mnie.

Ogólne odczucia mam takie, że TM3 „robiłem trasę”, a w TMX „jadę na wycieczkę”. Wygłuszenie, komfort robią swoje. Wolant stworzony do autopilota. W zasadzie jakiekolwiek położenie ręki na wolancie powoduje, że autopilot nie woła o uwagę.
Trochę przekombinowali, że na wolancie wszystko jest przyciskami haptycznymi, a symbol tempomatu nie jest przyciskiem, tylko zwykłym symbolem świecącym, a tempomat i AP wlacza się… wciśnięciem prawej rolki. Dziwna zmiana. Do przyzwyczajenia.
te odpryski to bardziej do polerki czy malowanie?
 

Bronek

Pionier e-mobilności
To ja jestem uspokojony. Właśnie się teraz zbieramy, w środku nocy. To zmienne przełożenie by tylko powodowałoby dodatkowy element do opanowania. Nie przeszkadza brak. Jestem tylko ciekaw oporu i chęci odbijania przy manewrach. Jest np jedno położenię wolantu w skręcie przynajmniej u mnie w Trójce gdzie trzeba uważać a by mocniej trzymać lub asekurować druga ręka i to robi się inaczej niż w kierownicy. Tylko to jest chińska podróba i zamontowana dla treningu ale jest moim zdaniem na tyle fajna że nie powrócił bym do starej.
Zużycie mnie nie zaskakuje, przy temperaturze - 6 st w Tm3 miałem dzisiaj powyżej 30tu.

Razem we dwóch z takimi barwami aut ,spokojnie możemy po kibolsku zakrzyknąć :" Polacy nic się nie stało"
 

lookash_c

Pionier e-mobilności
Konieczność przekładania rąk na wolancie powoduje, że jego ergonomia staje się ofiarą bajeranckiego wyglądu (marketingowo można wszystko uzasadnić). Układy o zmiennym przełożeniu od lat robi np. BMW (przy prędkości do 40 km/h jeden obrót kierownicą wystarczał do pełnego skrętu kół), ale w przypadku wolantu to chyba tylko Lexus pokazał go w RZ450 - tam nie ma potrzeby zmiany pozycji rąk na kierownicy.
 

Doktor

Posiadacz elektryka
Konieczność przekładania rąk na wolancie powoduje, że jego ergonomia staje się ofiarą bajeranckiego wyglądu (marketingowo można wszystko uzasadnić). Układy o zmiennym przełożeniu od lat robi np. BMW (przy prędkości do 40 km/h jeden obrót kierownicą wystarczał do pełnego skrętu kół), ale w przypadku wolantu to chyba tylko Lexus pokazał go w RZ450 - tam nie ma potrzeby zmiany pozycji rąk na kierownicy.
Nie wiem, po co chcesz przekładać rękę na wolancie, ale ja trzymając tylko lewą mogę skręcać i jeszcze kierunkowskazów używać.
 
Top