TMY już do obejrzenia w salonie w Ząbkach!

Zarek1988

Posiadacz elektryka
Zacząć od TMY a nie od TM3, komu potrzebny niepraktyczny sedan jak większość ludzi szuka praktyczności w aucie
Na przykład mi. Jak widzisz, każdy "praktyczność" pojmuje inaczej.
Jedni w aucie śpią, lub siedzą w bagażniku podczas ładowania i pracują.

Porównaj TM3 z innymi sedanami:
- składane siedzenia - TAK
- mniejszy hałas niż w kombi - TAK
- kamera cofania - TAK

Pozostaje np. kwestia załadunku do bagażnika i wielkości otworu. Ale to najczęściej wynika z konstrukcji danego samochodu.

Co jest niepraktycznego w sedanie? Jeżeli całe życie jeździłeś kombi to zgadzam się, sedan może być niepraktyczny.

Twojej tezie "komu potrzebny niepraktyczny sedan jak większość ludzi szuka praktyczności w aucie" przeczy rzeczywistość. Zobacz na sprzedaż TM3 w europie i w Polsce.

Pytanie jak model Y będzie się sprzedawał względem TM3. Mam wrażenie, że cena modelu 3 jest rewelacyjna względem "praktyczności", osiągów, kosztów użytkowania, co przekłada się na rewelacyjną sprzedaż.
 

krzyss

Pionier e-mobilności
Ciezko zapakowac do sedana pralke :) Ja cale zycie kombi i hatchbacki, troche cierpie, ale dziwi mnie jak ktos posze ze TM3 ma maly bagaznik… wtedy sie zastanawiam czy ktos wczesniej jezdzil berlingo ?
TM3 ma mega duzo miejsca na bagaze, jest miejsce pod podloga i z przodu…
Z perspektywy czasu wolal bym Y ale…
- Jest 60000.- drozsza a juz przy LR bardzo sie finansowo nagialem.
- Y jest wieksza, w miescie jak Warszawa jak czesto parkujesz to jest problem
- robi mniejsze zasiegi o 20%, przy moim stylu jazdy to zdecydowana roznica
 
Last edited:

Bronek

Pionier e-mobilności
Mi pomału "odeszła " chęć na Y i to właśnie z powodu parametrów jazdy w porównaniu do 3ki. Wozimy powietrze nie rodzinę, znajomych, czy bagaże.
Jedynie co kuszące to wysoka pozycja, obydwoje przesiedliśmy się do elektryków z terenówek i tam wysiadanie było przyjemniejsze.
 

Szatan

Posiadacz elektryka
Kto co lubi ja wożę dużo rzeczy ze sobą, jak rodziną to graty dla dwójki dzieci, jak sam to sprzęt do kitesurfing, rzadko jadę autem bez jakiś rzeczy w bagażniku bo jak mogę to pojadę na rowerze.
Moim planem jest za 2 lata TMY jak będzie już z Berlina produkcja i zasięg WLTP LR pewnie się wydłuży do 650-700km
 

Michał spod Krakowa

Pionier e-mobilności
Mi pomału "odeszła " chęć na Y i to właśnie z powodu parametrów jazdy w porównaniu do 3ki. Wozimy powietrze nie rodzinę, znajomych, czy bagaże.
Jedynie co kuszące to wysoka pozycja, obydwoje przesiedliśmy się do elektryków z terenówek i tam wysiadanie było przyjemniejsze.
Ponoć miedzy 3 a Y tylko 3-4 cm różnicy w odległości tyłka od ziemi
Za to Y przyjaźniejszy dla dwumetrowców
 

Bronek

Pionier e-mobilności
Ponoć miedzy 3 a Y tylko 3-4 cm różnicy w odległości tyłka od ziemi
Za to Y przyjaźniejszy dla dwumetrowców
No to moje182cm nie uprawniają mnie do zakupu. Zobaczymy? S ; CT ; 3Perf? Na razie żona mi daje...., to mam się czym cieszyć . "a ja to się cieszę byle czym", więc "ciśnienia" nie mam.
 

Pawel

Zadomawiam się
Czy ktoś, kto oglądał dziś Y w Ząbkach zadał pytanie kiedy do Polski trafi nowy Model S (pokazowy model)? To będzie Q4, czy 2022 dopiero?
 
Top