Tofik

solik

Pionier e-mobilności
Byc moze, przyzwyczailem sie ze kazde auto ktore mialem od 5 lat mialo oba systemy, widze ze w konfiguratorze jest pakiet polautonomicznej jazdy wiec pewnie on ta kwestie rozwiazuje.
 

p0li

Pionier e-mobilności
jeśli masz asystenta pasa i udało ci się go właczyć to na ekranie powinieneś mieć koło wybranego biegu kierownicę z dłoniami
jeśli jest szara - samochód nie widzi pasów i nie prowadzi
jeśli jest zielona - asystent działa i sam prowadzi - co 15s będziesz dostawał powiadomienie o trzymaniu rąk na kierownicy

na HUDzie jest ta kierownica i dwie linie po bokach drogi przed tobą - i podobnie - jak jest szara to włączony ale nie widzi linii, jak zielone to wszystko gra i bucy
 

Attachments

  • photo5348436071660238923.jpg
    photo5348436071660238923.jpg
    58,4 KB · Liczba wyświetleń: 2

solik

Pionier e-mobilności
Jak masz podgrzewane fotele to mozesz je zdalnie wlaczyc z appki MyCitroen?
 

p0li

Pionier e-mobilności
Jak masz podgrzewane fotele to mozesz je zdalnie wlaczyc z appki MyCitroen?
nie testowalem - ale z tego co doczytalem w instrukcji to mozesz tylko wlaczyc system klimy - ustawic trzeba wczesniej w aucie
mozliwe ze jak wlaczysz fotele i wylaczysz auto to rano wlacza sie
trzeba potestowac
 

p0li

Pionier e-mobilności
Jak masz podgrzewane fotele to mozesz je zdalnie wlaczyc z appki MyCitroen?
przetestowałem to dzisiaj - działa tak jak opisałem wyżej - z apki możesz tylko właczyć system a ustawić musisz wcześniej

czyli wieczorem ustawiasz sobie grzanie siedzeń, szyb, kierownicy, temperaturę, wyłączasz auto i rano właczy ci się to wszystko co ustawiłeś

do tego też auto musi być zamknięte - przy otwartym aucie nie załacza się i wyskakuje komunikach o niezamkniętym aucie
 

cooler

Pionier e-mobilności
Coraz bardziej sie sklaniam ku eC4 jako drugie auto, inne z segmentu B i C maja strasznie taczkowate to zawieszenie :D
Tak bym się z tego komfortowego zawieszenia nie cieszył. W moim innym ICE mam komfortowe zawieszenie które bezszelestnie połyka wszelkie nierówności, ale pomimo iż samochód trzyma się bardzo dobrze drogi także w zakrętach (zawsze najlepsze opony) to jednak jeden taki test łosia (a miałem takie coś na S8 - rozbity samochód na lewym pasie gdy wyprzedzałem w deszczu w nocy Tira - na szczęście udany) skutecznie zniechęcił mnie do komfortowych zawieszeń. Zbyt duży czas reakcji na ruchy kierownicą. Fakt że teraz w sztywnym sportowym EV omijam po prostu niektóre drogi, bo cierpię jak na wartepach samochód się telepie tam, gdzie Toyota Sienna nie widziała problemów, ale pewność z jaką takie gwałtowne manewry wykonuje jest po prostu oszałamiająca.
Zobaczcie ten głupi manewr i zastanówcie się czy na komfortowym zawieszeniu to by się udało:
 

solik

Pionier e-mobilności
Coz to sa sytuacje z kategorii gdybym wiedzial ze sie przewroce to bym nie wstawal. Szczesliwie nie mialem kolizji ani wypadku z wlasnej winy od 10 lat a rocznie robie okolo 30 tys km. Gdyby sportowe i sztywne zawieszenie gwarantowalo cokolwiek to by nie bylo tylu rozbitych BMW M :D problem lezy miedzy fotelem a kierownica.
 

p0li

Pionier e-mobilności
z ust mi to wyjąłeś @solik - nie kupuje się auta myśląc o jakieś potencjalnej sytuacji która może nigdy nie nastąpić
bo tak myśląc @cooler to najlepiej jeździć czołgiem bo w tym sztywnym i bezpiecznym aucie może cię pijany kierowca tira skosić, albo koleżka w 25 letnim bmw wracający z wiejskiej dyskoteki
 

cooler

Pionier e-mobilności
Też tak myślałem dopóki... Można by te rozważania rozciągnąć na wiele aspektów. Np ubezpieczacie samochody od kradzieży? Mi nigdy nie zginął samochód, ale ubezpieczam. Ale zakładam że Wy nie?
Cytuję: nie kupuje się auta myśląc o jakieś potencjalnej sytuacji która może nigdy nie nastąpić
 

p0li

Pionier e-mobilności
nie ubezpieczam uzywanych a nowe musze bo leasing
a reszta z argumentow jest troche z dupy bo myslac twoim tokiem powinno sie produkowac tylko samochody ktore maja 3s do setki i robia test losia przy 150kmh - kazdy inny samochod jest niebezpieczny

no jednak nie
 
Top