Witajcie,
małe pytanie dotyczące degradacji baterii (przejrzałem kilka stron bieżących, nie znajdując takiego tematu żeby się do niego podłączyć, chociaż pewnie był
.
Tesla Y LR AWD - użytkowana od nowości 22 miesiące, przebieg 64.000 km. Ładowanie z siły w domu na bieżąco 20-80, w trasie SC. Relacja ładowania z siły do SuC około 50%. W domu czasem przed dalekim wyjazdem ładuje do 100% w ten sposób, że ostatnie 20% ładuje bardzo powoli i to ładowanie kończy się 5 minut przed wyjazdem.
Bateria stan przy 100% - 489/529 - matematycznie 7.5 % degradacja. W trasie da się odczuć, że zapasu jest mniej niż kiedyś.
Jakieś sugestie ? to standard czy jednak degradacja przekracza normalny stan rzeczy ?
Pozdrawiam,
M
małe pytanie dotyczące degradacji baterii (przejrzałem kilka stron bieżących, nie znajdując takiego tematu żeby się do niego podłączyć, chociaż pewnie był
Tesla Y LR AWD - użytkowana od nowości 22 miesiące, przebieg 64.000 km. Ładowanie z siły w domu na bieżąco 20-80, w trasie SC. Relacja ładowania z siły do SuC około 50%. W domu czasem przed dalekim wyjazdem ładuje do 100% w ten sposób, że ostatnie 20% ładuje bardzo powoli i to ładowanie kończy się 5 minut przed wyjazdem.
Bateria stan przy 100% - 489/529 - matematycznie 7.5 % degradacja. W trasie da się odczuć, że zapasu jest mniej niż kiedyś.
Jakieś sugestie ? to standard czy jednak degradacja przekracza normalny stan rzeczy ?
Pozdrawiam,
M