BigB00
Posiadacz elektryka
Analitycy UBS zdemontowali VW ID.3 i przeanalizowali, że platforma MEB jest „w pełni konkurencyjna” względem Tesli pod względem kosztów. VW osiąga „pierwszorzędną gęstość energii, wydajność i skalowalność”. Ale jeśli chodzi o akumulator i jego koszty, Tesla pozostaje na czele.
Ogniwa LG używane w VW ID.3 kosztują około 100 dolarów za kilowatogodzinę.
Zgodnie z analizą pod względem kosztów produkcji pojazdów i marży VW może osiągnąć parytet kosztów do 2025 r. Innymi słowy: od tej pory VW zarabiałby tyle samo na sprzedaży ID.3, co na Golfie.
www.electrive.com
Ogniwa LG używane w VW ID.3 kosztują około 100 dolarów za kilowatogodzinę.
Zgodnie z analizą pod względem kosztów produkcji pojazdów i marży VW może osiągnąć parytet kosztów do 2025 r. Innymi słowy: od tej pory VW zarabiałby tyle samo na sprzedaży ID.3, co na Golfie.

UBS disassembles & analyzes ID.3 - electrive.com
UBS analysts have disassembled a VW ID.3 and come to the conclusion that the MEB platform is “fully competitive” with Tesla in terms of cost. VW achieves “first-class energy density, efficiency and scalability”. That being said, when it comes to the battery and its costs, Tesla remains ahead...
