Update 2022.12.3.1

cooler

Pionier e-mobilności
Jedno wiem - wszystko jest możliwe. Ale to niszowy towar, bo dotyczy już aut starszych i do tego wymaga kupy roboty. Prędzej bym się spodziewał taki działań na bardziej masowym asortymencie.
Wiadomo na 100% że sztuczna inteligencja, na pewno w cenach macza palce.
I nawet nie wnikam w takie coś jak ww moim przypadku : cena wyjciowa ok. 2300, po kliknieciu robi się 1900 ok, ale tylko ok 1500 i pobierają z karty.
Następnie w zakupie wyświetla się ok 1900 itd... To jest handel wirtualny :)
Mój kit jest już UCelnym, od ilu policzą? Chgw, będzie z 50 zł?
Super pomysł z tym aftermarkerowym kitem.
Swoją drogą to po update mam już 3 dni bezbłędnie działającą klapę bagażnika, aczkolwiek niektórym tu nie działa. Może być tak że jest pieruńsko ciepło, temperatura podwyższa ciśnienie w tym drugim gazowym i mocniej wspomaga ten elektryczny. Obym się mylil
 

Michal

Moderator
U mnie właśnie wpadła 2022.12.3.2 :)
 

Zarek1988

Posiadacz elektryka
Ja proponuję @Łukasz Bigo żebys zrobił wspólną akcję - skrzyknąć wszystkich właścicieli TM3, którzy mają problem z el. Klapą i ruszyć temat nie do serwisu w wawie czy w Berlinie ale może nagłośnić dużo bardziej ten irytujący problem. Jeśli nie będzie nacisków z naszej strony to będziemy czekać długie lata na naprawienie podstawowej funkcji samochodu, która powinna działać bezbłędnie. I niestety będziemy słuchać bzdur, że to temperatura, wiązka elektryczna, siłownik itp itd i że czekamy na rozwiązanie problemu przez producenta. A rozwiązanie jest proste - spieprzyli sprawę to musi być priorytet, żeby to naprawili. Jak dojdzie do Elona, że naciska na to nie 50 a 500 czy 1000 osób z conajmniej jednego kraju to może coś się ruszy… (?)
 

solik

Pionier e-mobilności
Ja bym na moc userow z PL nie liczyl, z Mercedesem za milion maja wywalone (glosna sprawa AMG z ktorym nietak bylo wiecej niz bagaznik) to co dopiero z Tesla za 1/4 tej kwoty.
 

solik

Pionier e-mobilności
Ale to nie problem tylko u nas a oglnoswiatowy, support zna problem doskonale i ciagle zglaszanie nie przyspieszy naprawy..
 

Zarek1988

Posiadacz elektryka
Nie zgodzę się. Każdy powtarza, że zna problem ale nikt nie znalazł rozwiązania. I z całym szacunkiem
Ale to nie problem tylko u nas a oglnoswiatowy, support zna problem doskonale i ciagle zglaszanie nie przyspieszy naprawy..
Jak nie chcesz to nie zgłaszaj problemów. Minie Ci gwarancja i będą mieli Cię w czterech literach, mówiąc, że mogłeś zgłaszać problem jak była gwarancja.


Ciągłe zgłaszanie problemów przez wiele osób zwróci uwagę na problem. Nie chodzi o zwrócenie uwagi „góry” w Tesli tylko wszystkich wokół. A to czarny PR wiec nikt tego nie lubi. Żeby się go pozbyć należy szybko załatwić problem. Ot cała filozofia…
Jak nie będzie to notorycznie zgłaszane to nigdy się nad tym nie pochylą.

Skoro nie działa automatyczne otwieranie klapy, to pomyśl co by było gdyby w modelu X nie otwierały się drzwi. Klient zapłacił za auto z automatycznie otwierającymi się drzwiami a podstawowa funkcja nie działa.

Można to tłumaczyć na wiele sposobów. Ale jak coś nie działa to trzeba to jak najszybciej zrobić i ma działać. Kropka.

Powtarzam
Ja proponuję @Łukasz Bigo żebys zrobił wspólną akcję - skrzyknąć wszystkich właścicieli TM3, którzy mają problem z el. Klapą i ruszyć temat nie do serwisu w wawie czy w Berlinie ale może nagłośnić dużo bardziej ten irytujący problem. Jeśli nie będzie nacisków z naszej strony to będziemy czekać długie lata na naprawienie podstawowej funkcji samochodu, która powinna działać bezbłędnie. I niestety będziemy słuchać bzdur, że to temperatura, wiązka elektryczna, siłownik itp itd i że czekamy na rozwiązanie problemu przez producenta. A rozwiązanie jest proste - spieprzyli sprawę to musi być priorytet, żeby to naprawili. Jak dojdzie do Elona, że naciska na to nie 50 a 500 czy 1000 osób z conajmniej jednego kraju to może coś się ruszy… (?)


Kto jest ZA ?? Panie kolego @Łukasz Bigo ??
 
Top