Update 2022.12.3.1

rawier

Posiadacz elektryka
Skąd masz informacje, że nikt nie używa navi w tesli?? Rozumiem, że kupiłeś Teslę i jeździsz nią do lidla na zakupy dlatego jej nie używasz?

Ile robisz kilometrów rocznie z użyciem navi?
Szanowny kolego, czerp wiedzę ze swojego doświadczenia i dzieł się nią a nie powielaj informacji niesprawdzonych. Wszystkim będzie się lepiej czytało również Twoje posty😉👍🏼
co do nawigacji to mój długi weekend obnażył trochę jej bolączki :) od razu zaznaczam, że jeździłem w obrębie gór stołowych/sowich. Pierwsza rzecz która bardzo szybko mi zaczęła doskwierać to brak możliwości wyboru trasy - Tesla domyślnie ustawia najkrótszą. Kończyło się to, tym że prowadziła mnie takimi drogami (a raczej ich brakiem😂) którymi jazda z prędkością większą niż 5km/h groziła rozwaleniem opony w dziurach których nie sposób było ominąć. i tutaj naprawdę przydałoby się mieć możliwość wyznaczenia trasy alternatywnej oraz zaznaczenia typu dróg po których chcemy/nie chcemy się poruszać. Oczywiście można było dodać punkty dodatkowe, ale to nie załatwiało sprawy wytyczenia trasy np. tylko drogą wojewódzką - jeżeli był możliwy skrót by ściąć trójkąt tworzony przez drogę to oczywiście nawigacja ścinała często takimi drogami, że minięcie się z pojazdem nadjeżdżającym z przeciwnej strony graniczyło z cudem:oops: ostatecznie musiałem przeprosić się z naviexpertem, którego chciałem już wykasować z telefonu :) dla mnie optymalną opcją byłoby udostępnienie przez Teslę CarPlay oraz Android Auto, wtedy każdy korzystałby z tego co lubi;)
Natomiast jazda trasy Warszawa - Wrocław na Autopilocie - poezja :cool:
 

cooler

Pionier e-mobilności
co do nawigacji to mój długi weekend obnażył trochę jej bolączki :) od razu zaznaczam, że jeździłem w obrębie gór stołowych/sowich. Pierwsza rzecz która bardzo szybko mi zaczęła doskwierać to brak możliwości wyboru trasy - Tesla domyślnie ustawia najkrótszą. Kończyło się to, tym że prowadziła mnie takimi drogami (a raczej ich brakiem😂) którymi jazda z prędkością większą niż 5km/h groziła rozwaleniem opony w dziurach których nie sposób było ominąć. i tutaj naprawdę przydałoby się mieć możliwość wyznaczenia trasy alternatywnej oraz zaznaczenia typu dróg po których chcemy/nie chcemy się poruszać. Oczywiście można było dodać punkty dodatkowe, ale to nie załatwiało sprawy wytyczenia trasy np. tylko drogą wojewódzką - jeżeli był możliwy skrót by ściąć trójkąt tworzony przez drogę to oczywiście nawigacja ścinała często takimi drogami, że minięcie się z pojazdem nadjeżdżającym z przeciwnej strony graniczyło z cudem:oops:
Mam dokładnie te same odczucia: Zawsze jak jadę od S7 do Sopotu to mnie przeprowadzi przez jakieś osiedlowe drogi z garbami i dziurami na pół koła. Po kilku takich jazdach patrzę potem na mapę, a obok jest równoległa 2-pasmowa Grunwaldzka... Nieco się wk..łem, bo tam jest o niebo lepsza droga, naprawdę nawet parę minut dłużej wolałbym porządna jechać niż wybijać zawieszenie na osiedlowych drogach.
Wracając do tematu: 2022.12.3.2 i ... klapa... Na 11 maja jestem już umówiony do serwisu, niech wymieniają, sprawdzają, testują, niech chociaż do zimy podziała jak w normalnym samochodzie. Już bym wolał żeby jak w Tipo II, niech się otwiera ze sprężyny na maxa, a silnik niech ją tylko ściąga przy zamykaniu. Bo tak to nieraz już nie mam siły 3 lub 4 razy naciskać i wkładam zakupy schylony jak czarny niewolnik na polu bawełny.
 

Pyo_trek

Posiadacz elektryka
Łukasz Bigo said:
Jeśli się uda, będę na przekazaniu pierwszego niemieckiego Modelu Y w Polsce. Spróbuję wtedy podpytać
Oczywiście to nic nie da, bo sami nic nie wiedzą, ale proszę proszę przycisnąć też o
* nowe ładowarki,
* ładowarki w Polsce dla wszystkich, co może ułatwić umieszczanie ich w sensownych lokalizacjach,
* FSD, wprowadzenie obliczenia wskaźnika bezpiecznej jazdy,
* ewentualne apgrejdy dla geriatrycznych egzemplarzy modelu 3 (podgrzewana kierownica na przykład, wymiana Intel Atom na AMD...)
Ubezpieczenie Tesli przy wprowadzeniu obliczenia wskaźnika bezpiecznej jazdy.
 

cooler

Pionier e-mobilności
Jasiem, że to nie jest rozwiązanie problemu, ale jak ci się zatnie to po prostu popchnij ją ręką aby otworzyła się na max.
Ja z rękami pełnymi zakupów ledwo jestem w stanie ten guzik otwierania nacisnąć, a Ty chcesz żebym wyczyniał popisy kaskaderskie i jeszcze klapę podnosił... Od tego mamy gwarancję że jeżeli coś nie działa to naprawiają, czy wszyscy którzy bronią Tesli lub dają takie workaroundy mają jakiś syndrom Sztokholmski czy co? Ja w ogóle się dziwię że jest ogólnoświatowy problem z klapami i cisza w mediach...
 

gim-kg

Pionier e-mobilności
@cooler, źle mnie zrozumiałeś, nie neguje problemu z klapą, bo też mnie wkurza. Chodziło mi tylko o to, żeby się nie schylać jak niewolnik na polu bawełny tylko żeby popchnąć klapę.
 

krzyss

Pionier e-mobilności
@cooler, źle mnie zrozumiałeś, nie neguje problemu z klapą, bo też mnie wkurza. Chodziło mi tylko o to, żeby się nie schylać jak niewolnik na polu bawełny tylko żeby popchnąć klapę.
Ale nie da sie popchnac ! Trzeba delikatnie odginac do gory az sie otworzy, nak popchniesz ostrzej to pogniesz zawiasy bo sa z gownolitu…
 

Zarek1988

Posiadacz elektryka
Jeśli się uda, będę na przekazaniu pierwszego niemieckiego Modelu Y w Polsce. Spróbuję wtedy podpytać.
Może pomyśl o zrobieniu czegoś w stylu petycji/ankiety niezadowolonych użytkowników i ciszy ze strony tesli na ten temat. Właśnie dzisiaj porysowałem sobie zderzak z tylu reklamówką w której miałem szklane rzeczy i nie mogłem jej zwyczajnie postawić na chodniku przez wzgląd na ulewę. Dziękuję Elonowi za tak wspaniałe rozwiązanie z elektryczna klapą, która praktycznie nie działa…
 
Top