ustawienie poziomu ładowania

danielm

Pionier e-mobilności
a dlaczego robisz tak w innych elektrykach? większość elektryków ma duże bufory niedostepnej baterii z dołu i góry co poza maskowaniem degradacji sprawia że możesz ładować do 100%. skoro producent nie umożliwia ograniczenia ladowania to albo jest niekompetetny albo nie ma takiej potrzeby
 

T0masz

Nowy na Forum
a dlaczego robisz tak w innych elektrykach? większość elektryków ma duże bufory niedostepnej baterii z dołu i góry co poza maskowaniem degradacji sprawia że możesz ładować do 100%. skoro producent nie umożliwia ograniczenia ladowania to albo jest niekompetetny albo nie ma takiej potrzeby
Użytkownicy, których znam starają się ładować do 80% tylko sporadycznie korzystają z ładowania do 100%. Uważałem że tak trzeba po wizycie w serwisie i przeczytaniu instrukcji. Być może panują błędne opinie w tym przedmiocie. Niestety nie znam się na tym...
Czyli Twoim zdaniem spokojnie ładować do 100% jeśli nie ma wprost od producenta możliwości ograniczenia poziomu ładowania?
 

danielm

Pionier e-mobilności
Użytkownicy, których znam starają się ładować do 80% tylko sporadycznie korzystają z ładowania do 100%. Uważałem że tak trzeba po wizycie w serwisie i przeczytaniu instrukcji. Być może panują błędne opinie w tym przedmiocie. Niestety nie znam się na tym...
Czyli Twoim zdaniem spokojnie ładować do 100% jeśli nie ma wprost od producenta możliwości ograniczenia poziomu ładowania?
moim zdaniem postępować zgodnie z instrukcją producenta w zależności od typu auta i typu baterii a nie zgodnie z mitami w internecie. z jednej strony tak jak pisałem są bufory chroniące baterie, z drugiej producent nie umożliwia ograniczania ładowania a z trzeciej pojawiają sie problemy z bateriami na które dany producent reaguje zabranianiem ładowania powyżej 80% kiedykolwiek do czasu rozwiązania problemu https://elektrowoz.pl/porady/a-ja-m...odlamalem-sie-przy-zimowym-zuzyciu-czytelnik/

 

T0masz

Nowy na Forum
moim zdaniem postępować zgodnie z instrukcją producenta w zależności od typu auta i typu baterii a nie zgodnie z mitami w internecie. z jednej strony tak jak pisałem są bufory chroniące baterie, z drugiej producent nie umożliwia ograniczania ładowania a z trzeciej pojawiają sie problemy z bateriami na które dany producent reaguje zabranianiem ładowania powyżej 80% kiedykolwiek do czasu rozwiązania problemu https://elektrowoz.pl/porady/a-ja-m...odlamalem-sie-przy-zimowym-zuzyciu-czytelnik/

Dziękuję za wyjaśnienia:)
 
Top