Cześć wszystkim! Przymierzam się do kupna używanej Trójki z 2021 - 2022 roku, jesienią tego roku (w sumie to czekałem na decyzję o dopłatach, ale chyba one sie nie wydarzą). Jako że LR RWD jest poza zasięgiem (?), zastanawiałem się nad SR+ LFP, ale z tego co widzę cały ten marketing związany z brakiem (znikomą) degradacją nie ma odbicia w rzeczywistości. Wychodzo na to, że chyba jednak LR będzie lepszy, bo jakby nie ładować LFP to albo zdegraduje się od trzymania na 100%, albo pogubi nie wiedząc gdzie ma "górę". Z kolei ceny jedych i drugich wyglądają podobnie na rynku wtórnym (te roczniki były w Polsce drogie w momencie zakupu, więc bardziej liczy się kto się przeprosił z utratą wartości niż jaką wersję ma.
szukam egzemplarza z hakiem, najchętniej biały / szary, poniżej 70k km, tak żebym mógł pojeździć chwilę i zgłosić ewentualne usterki gwarancyjne.
jakieś podpowiedzi za jednym lub za drugim?
szukam egzemplarza z hakiem, najchętniej biały / szary, poniżej 70k km, tak żebym mógł pojeździć chwilę i zgłosić ewentualne usterki gwarancyjne.
jakieś podpowiedzi za jednym lub za drugim?