Vision Only (pożegnanie z radarem) 2022.24.6

solik

Pionier e-mobilności
A w sumie awaryjne hamowanie tez tylko kamery uzywa? :/ ciekawe czy tego nie zepsuli… czasem sie zdarza ze na 3 pasmowej nagle srodkowy pas zwalnia do 10km/h i taki asystent robi robote.. albo bmw ktos skreca bez kierunkowskazu
 

MiKo

Posiadacz elektryka
Po pierwszych 400km na 28.2 nie widzę specjalnej różnicy w "autopilocie podstawowym" - poza oczywistym żartem którym są automatyczne światła drogowe. Trasa A2 i A1

Automatyczne światła drogowe nie działają tak samo jak nie działały pół roku temu.

Bardzo to frustrujące, że ograniczają funkcjonalność (line assist) zamiat ja udoskonalać. Pokazuje też czego można się spodziewać w przyszłości.

Nie interesuje mnie, że może kiedyś poprawia światła drogowe czy wycieraczki. Ja zapłaciłem dziś i chce feature a nie jego obietnice. Kupiłem auto z perfekcyjnie działającym line assist, po roku użyteczność tego rozwiązania została ograniczona.
 
Last edited:

Bronek

Pionier e-mobilności
Nie do tego przedszkola mama zapisała a dziecko jeszcze wlazło nie do tej piaskownicy.
Jest kierownica jest manualne sterowanie wycieraczek to proszę z tego korzystać. . Reszta to... właśnie... Niestety ten typ tak ma.

Żeby nie było mnie też mnie to wkurw.. Tym bardziej że dłużej obserwuję poczynania i sukcesy i porażki.
Różnica jest jedna, ja to jak brak ręki czy nogi akceptuję i staram się z tym normalnie żyć i nie oczekuję od protezy tego co ma żywa kończyna.
W przypadku samochodu mamy ten luz lub powinnismy go sobie zapewnić. A że to nie kalectwo a zwyka nabyta i nie dozgonna rzecz, to oczywiste.
. Kto tego luzu sobie nie zapewnił lub inaczej to postrzega, to cierpi. Tesla daje tych uczuć więcej i z jednej i z drugiej strony medalu
 

krzyss

Pionier e-mobilności
Top