Vmax elektryków

lookash_c

Pionier e-mobilności
Zastanawia mnie jaki to ma zasięg, bo w papierach ma ~200, ale na forum nie ma zbytnio postów na forum od e-2008
Zależy gdzie, kiedy i jak jedziesz.
200 jestem w stanie zrobić Twingo (22 kWh) latem po przedmieściach/mieście ;-)
 

eldawido

Zadomawiam się
Zoe z 22kWh też umie zrobić latem na przedmieściach 180km. Aż ciężko uwierzyć, że auto z 2x większą baterią ma podobny zasięg.
 

Cav

Pionier e-mobilności
Zoe z 22kWh też umie zrobić latem na przedmieściach 180km. Aż ciężko uwierzyć, że auto z 2x większą baterią ma podobny zasięg.
Latem ma 2 razy większy.....
Co przy gabarytach auta nie jest złym wynikiem.

No a Zoe 39 kWh w podobnych warunkach, wypadało podobnie jak ten Pug.
 

Keijo

Zadomawiam się
Zoe z 22kWh też umie zrobić latem na przedmieściach 180km. Aż ciężko uwierzyć, że auto z 2x większą baterią ma podobny zasięg.
Waga/efektywność instalacji?

Zimą poniżej 200, latem 300+.
To nie wiem czy nie lepiej iść w choćby TM3 albo EV6/Ioniq 5, bo będę tym też w trasy jeździć, a ten zasięg nie powala... Ale takie ładne te peugeoty zaczęli robić i ten trik z zegarami 3D jest super i wyciszony dobrze, eh nie wiem. Dzisiaj przejadę się Niro EV to zobaczę jak się sprawują wytwory Kia/Hyundai, bo pewnie to i tak to samo pod spodem.
 

Cav

Pionier e-mobilności
To nie wiem czy nie lepiej iść w choćby TM3 albo EV6/Ioniq 5,
To w ogóle inna bajka, inny segment aut.
Jak Cię stać, to się nie zastanawiaj.
bo będę tym też w trasy jeździć,
Jak długie i jak często?
Dzisiaj przejadę się Niro EV to zobaczę jak się sprawują wytwory Kia/Hyundai, bo pewnie to i tak to samo pod spodem.
To samo co gdzie?
W Pugu?
Nie - Hyundai/Kia są o parę kroków dalej w postępie i doświadczenie też mają o niebo większe w elektromobilności niż PSA,
 

Keijo

Zadomawiam się
To w ogóle inna bajka, inny segment aut.
Jak Cię stać, to się nie zastanawiaj.

Jak długie i jak często?

To samo co gdzie?
W Pugu?
Nie - Hyundai/Kia są o parę kroków dalej w postępie i doświadczenie też mają o niebo większe w elektromobilności niż PSA,
Skrót myślowy, miałem na myśli że Kia = Hyundai

Co do tras to zdarza mi się zrobić trase w stylu Gdańsk -> Leszno -> Gdańsk albo Gdańsk -> Gliwice -> Gdańsk, z tak małym zasięgiem chyba lipa.
 

Michal

Moderator
Co do tras to zdarza mi się zrobić trase w stylu Gdańsk -> Leszno -> Gdańsk albo Gdańsk -> Gliwice -> Gdańsk, z tak małym zasięgiem chyba lipa.
W trasie chyba najważniejsze są moce ładowania i układ mocnych ładowarek, a nie zasięgi. Możesz mieć auto z małą baterią, ale jak masz dobrze rozstawione i szybkie ładowarki, to będziesz miał minimalne opóźnienie względem dużej baterii. Obejżyj sobie test 1000 km Bjorna Nylanda TM3SRP na youtube - ładnie tam widać, że mniejsza bateria naprawdę minimalnie wpływa na szybkość przejazdu.
 

Cav

Pionier e-mobilności
Co do tras to zdarza mi się zrobić trase w stylu Gdańsk -> Leszno -> Gdańsk albo Gdańsk -> Gliwice -> Gdańsk, z tak małym zasięgiem chyba lipa.
Jak często?
Jak raz na kilka miesięcy i to latem, to Pug (albo eC4) mógłby wystarczyć.
Ma w miarę szybkie ładowanie, po prostu trzeba się częściej zatrzymać, za to na krótko.
Na tych trasach nie ma problemów z ładowarkami, jest ich dużo.
 

Keijo

Zadomawiam się
Jak często?
Jak raz na kilka miesięcy i to latem, to Pug (albo eC4) mógłby wystarczyć.
Ma w miarę szybkie ładowanie, po prostu trzeba się częściej zatrzymać, za to na krótko.
Na tych trasach nie ma problemów z ładowarkami, jest ich dużo.
Ostatnio co miesiąc
 
Top