Volvo EX30 czy to paradox ID.3 ?

paradox

Pionier e-mobilności
Coraz więcej ptaszków ćwierka, że zapowiadana nowość w ofercie Volvo, czyli Volvo EX30 paradoksalnie jedzie tą samą wyboistą drogą co wprowadzony jakiś czas temu "przełomowy i rewolucyjny" VW ID.3. Prawdopodobnie największą bolączką modelu poza wysoką ceną i bieda wersją z początku cennika ma być niedopracowany soft. "Szwedzi" ;) postanowili "zrewolucjonizować" nowy model podobnie jak ich pobratymcy z VW czyli poczynić duże oszczędności nie tylko na materiałach oraz wyposażeniu ( tablet by rządzić wszystkim) ale również na oprogramowaniu. Wieści dla potencjalnych kupujących są śmieszne, można model zamówić ale daty dostaw brak. Jest to spowodowane niedopracowanym oprogramowaniem które prawdopodobnie nie ma szans aby poprawić do końca roku. Wszyscy wzorują się na Tesli i chcieliby uszczknąć kawałek tortu ale zachowują się jak dyletanci a i ceną próbują przebić Teslę. Wszystko to wskazuje na chaos i pośpiech w koncernach. Być może obawiają się Tesli i możliwego wprowadzenia modelu 2 w niedalekiej przyszłości. Potencjalni beta-testerzy (klienci Volvo) mogą poczuć się niekomfortowo. Ale może to są tylko plotki zazdrosnej konkurencji albo i nawet samego Elona jedynego? Nie wiem, mam nadzieję, że to będzie kolejny udany i przełomowy EV na rynku premium ;)
 

paradox

Pionier e-mobilności
Szkoda tej premiery a właściwie falstartu Volvo. Marka miała ugruntowaną pozycję i grupę docelową a może się okazać, że napędzą Elonowi klientów. Sam mocno kibicowałem tej premierze bo dla mnie osobiście TM3 i TMY pomimo fajnej ceny są zwyczajnie za duże. Normalnie kuriozalna sytuacja na rynku EV. Co nie rozpatrywać to na końcu tunelu zawsze czeka Tesla ;) a cała reszta ma większe lub mniejsze bolączki. Wychodzi na to, że Tesla to obecnie taki "złoty środek" na rynku EV tak jak kiedyś VW w spaliniakach.
 

inter

Pionier e-mobilności
Też czekałem, na jakikolwiek inny samochód niz Tesla. Zwątpiłem, po kilku premierach. A po jeździe Teslą już innego nie szukam. Zostaje TM3, Y za duży nie mieści sie w garażu.
 

paradox

Pionier e-mobilności
no to możesz być jednym z pierwszych na elektrowozie. tak na marginesie, znak czasów, na wątku o Volvo rozmowa wokół Tesli. chcąc, nie chcąc wstąpię do kościoła Elona Jedynego ;)
 

inter

Pionier e-mobilności
no to możesz być jednym z pierwszych na elektrowozie. tak na marginesie, znak czasów, na wątku o Volvo rozmowa wokół Tesli. chcąc, nie chcąc wstąpię do kościoła Elona Jedynego ;)
Nie ma innego wyjsci, jeszcze te problemy z oprogramowaniem. Volvo poszło inna drogą niż Smart#1, tam w sumie wszystko działa, a opóznienie nie było tragiczne.
 

Bronek

Pionier e-mobilności
no to możesz być jednym z pierwszych na elektrowozie. tak na marginesie, znak czasów, na wątku o Volvo rozmowa wokół Tesli. chcąc, nie chcąc wstąpię do kościoła Elona Jedynego ;)
Amenn.. t... Niestety tak wielu i zwolenników oponentów, pierwotnych wtornych, itd i itp kończy. Jak z Fordem T i jego kolorem. Możesz wybierać...
Czekam, że doczekam, aby mieć dreszcz emocji wyboru.
Jak jest kasa na poziomie Tesli i nie ma innych specyficznych uwarunkowań, to na dzień dzisiejszy ze wstrętem ale trzeba przełknąć tą żabę z jarkowym dziobem.
A taki pogląd to niby fanbojstwo? A to rozsądek a nie uwielbienie to podpowiada
 

paradox

Pionier e-mobilności
tak, teraz to wygląda na zdrowy rozsądek. pomimo wysypu różnych modeli, różnych firm wybór w zasadzie ogranicza się do TM3 i TMY. czy rozwój EV zatrzymał się ? może to tylko cisza przed burzą?
 
Top