Volvo EX30 czy to paradox ID.3 ?

  • Thread starter Skasowane_na_zyczenie_2025-01-27
  • Start date
  • Tags
    None

Olecki

Pionier e-mobilności
Coraz więcej ptaszków ćwierka, że zapowiadana nowość w ofercie Volvo, czyli Volvo EX30 paradoksalnie jedzie tą samą wyboistą drogą co wprowadzony jakiś czas temu "przełomowy i rewolucyjny" VW ID.3. Prawdopodobnie największą bolączką modelu poza wysoką ceną i bieda wersją z początku cennika ma być niedopracowany soft. "Szwedzi" ;) postanowili "zrewolucjonizować" nowy model podobnie jak ich pobratymcy z VW czyli poczynić duże oszczędności nie tylko na materiałach oraz wyposażeniu ( tablet by rządzić wszystkim) ale również na oprogramowaniu. Wieści dla potencjalnych kupujących są śmieszne, można model zamówić ale daty dostaw brak. Jest to spowodowane niedopracowanym oprogramowaniem które prawdopodobnie nie ma szans aby poprawić do końca roku.
To akurat jakieś wyciągnięte z d... banialuki kogoś kto nie ma najmniejszego pojęcia w temacie. EX30 nie ma problemu z softem, pierwsze dostawy na początku grudnia ale.. nie w Polsce i pewnie nie w Europie. Fabryka zebrała tyle zamówień że produkcja jest już wyprzedana do połowy przyszłego roku i Europa jako taka niestety nie jest priorytetem w tej chwili. Nie wiadomo kiedy zamówienia z Europy w ogóle trafią do kolejki produkcyjnej więc i brak oficjalnych wiadomości na temat czasu dostawy.
 

lookash_c

Pionier e-mobilności
To akurat jakieś wyciągnięte z d... banialuki kogoś kto nie ma najmniejszego pojęcia w temacie. EX30 nie ma problemu z softem, pierwsze dostawy na początku grudnia ale.. nie w Polsce i pewnie nie w Europie. Fabryka zebrała tyle zamówień że produkcja jest już wyprzedana do połowy przyszłego roku i Europa jako taka niestety nie jest priorytetem w tej chwili. Nie wiadomo kiedy zamówienia z Europy w ogóle trafią do kolejki produkcyjnej więc i brak oficjalnych wiadomości na temat czasu dostawy.
Hurr-durr, jak to?! Nie jesteśmy PEMPKIEM ŚFIATA?! :p
 
S

Skasowane_na_zyczenie_2025-01-27

Gość
z całym szacunkiem....ale gdyby było tak jak napisałeś to klienci w Szwecji albo nawet poza Europą mieliby jasno określony termin odbioru zamówionego samochodu. najwyraźniej tak nie jest i najwyraźniej ptaszki wiedzą co ćwierkają ;) pamiętamy ile czasu id.3 "aktualizowało" soft a i tak nie ma pewności, że jest ok.
 
S

Skasowane_na_zyczenie_2025-01-27

Gość
ale to są zapewnienia z d....wyciągnięte. na razie brak dat dostaw.
 

inter

Pionier e-mobilności
To akurat jakieś wyciągnięte z d... banialuki kogoś kto nie ma najmniejszego pojęcia w temacie. EX30 nie ma problemu z softem, pierwsze dostawy na początku grudnia ale.. nie w Polsce i pewnie nie w Europie. Fabryka zebrała tyle zamówień że produkcja jest już wyprzedana do połowy przyszłego roku i Europa jako taka niestety nie jest priorytetem w tej chwili. Nie wiadomo kiedy zamówienia z Europy w ogóle trafią do kolejki produkcyjnej więc i brak oficjalnych wiadomości na temat czasu dostawy.
Niemiecki konfigurator pisze o dostawach za 9-10 miesięcy. To w jakich to ilościach produkują 50.000? Generalnie z tych lini schodzi Smart#1 i pewnie Zeekr. Moce były określane na 300.000 rocznie. Znasz kraje które mają termin odbioru w grudniu.
 

Olecki

Pionier e-mobilności
Niemiecki konfigurator pisze o dostawach za 9-10 miesięcy. To w jakich to ilościach produkują 50.000? Generalnie z tych lini schodzi Smart#1 i pewnie Zeekr. Moce były określane na 300.000 rocznie. Znasz kraje które mają termin odbioru w grudniu.
Jest to w zasadzie jeden kraj i nie na naszym kontynencie. Niestety obowiązuje mnie NDA i nie mogę na tą chwilę więcej napisać ale za jakiś czas powinna pojawić się szerszą informacja. Jak już pisałem wcześniej - zamówienia z kilkoma zerami w liczbie mają pewien priorytet.
 

inter

Pionier e-mobilności
Jest to w zasadzie jeden kraj i nie na naszym kontynencie. Niestety obowiązuje mnie NDA i nie mogę na tą chwilę więcej napisać ale za jakiś czas powinna pojawić się szerszą informacja. Jak już pisałem wcześniej - zamówienia z kilkoma zerami w liczbie mają pewien priorytet.
Przestań z tą klauzurą poufności, napewno nie jesteś pracownikiem Volvo ;) Pewnie chodzi o Chiny, bo moga do woli testować, zmiany w oprogramowaniu. Podobnie było ze smart #1.
 
S

Skasowane_na_zyczenie_2025-01-27

Gość
Przestań z tą klauzurą poufności, napewno nie jesteś pracownikiem Volvo ;) Pewnie chodzi o Chiny, bo moga do woli testować, zmiany w oprogramowaniu. Podobnie było ze smart #1.
i to jest sedno tego mataczenia. beta testerzy w dużej ilości są potrzebni. a wystarczyło zapukać do Bjorna po sąsiedzku i wszystko by było jasne po kilku testach. nie rozumiem takiego działania na szkodę klientów. ale może tak jak olecki napisał rynek docelowy jest inny.
 
Top