Taaaa - poprawiają wygląd i plastiki.Już się poprawiają patrz NIO, czy powyżej oceniany Voyah.
Pozostaje kwestia zaufania.Heh, 1.5 mln ludzie w USA nie przeszkadzało zamówić CT, setkom tysięcy nie przeszkadzało kupować w pandemii aut zdalnie. Nie widzę problemu z brakiem testów jeśli ktoś akceptuje taki stan rzeczy.
MG już zalewa Wielką Brytanię, a Nio, Geely, Xpeng i BYD coraz śmielej poczynają sobie w Europie. To są firmy z ogromnym finansowaniem i bardzo zaawansowanym r&d. Spójrz gdzie byli 5 lat temu, a gdzie są teraz. Ludzie to kupują, bo widocznie jest dobre i nie odbiega jakościowo od europejskich standardów. Sam też bym przygarnął np Lotusa Eletre albo Zeekra 001, ale po doświadczeniach z Teslą moim wymogiem jest serwis w pobliżu.Taaaa - poprawiają wygląd i plastiki.
Pozostaje kwestia zaufania.
Tak jak pisałem - do Tesli mieć można, do chinoli należy mieć coś dokładnie odwrotnego.
Czyli NAJPIERW muszą coś udowodnić, a potem można zastanawiać się nad kupnem.
Nawet za dobrą cenę.
I nie piszemy tu o gospodarce, tylko o ew. decyzjach zakupowych - inny temat.
i tego bym się trzymał. chińczycy są bardzo sprytni a europejczycy bardzo naiwni.Pozostaje kwestia zaufania.
Tak jak pisałem - do Tesli mieć można, do chinoli należy mieć coś dokładnie odwrotnego.
Czyli NAJPIERW muszą coś udowodnić, a potem można zastanawiać się nad kupnem.
Nawet za dobrą cenę.
I nie piszemy tu o gospodarce, tylko o ew. decyzjach zakupowych - inny temat.