Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
VOLKSWAGEN
VW ID.4 / ID.5 Forum • Volkswagen ID.4, VW ID.5
VW ID.5 po 4 tys. km
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="cooler, post: 75980, member: 274"] Przy okazji serwisu jednego z moich ICE w nowym salonie VW w Wolicy dokładnie obmacałem iD5 oraz iD4. Kilka spostrzeżeń osoby która na co dzień jeździ Tesla Model 3, w dodatku głównie w trasy. - na żywo boczna linia nadwozia dalej wygląda dobrze w porównaniu do zdjęć. -przod z bliska już nie robi dobrego wrażenia, jakiś taki obło - bez wyrazu. Tył OK, normalny, da się podobać. Wnętrze, bo po to przyszedłem: - przednie fotele to jakaś porażka (wersja GTX,, czyli podobno środkowa), siedzi się co prawda wysoko, ale siedzisko jest za krotkie, coś dziwnego się dzieje w miejscu podparcia ledzwiowego, ja miałem odruch ciągłego podsuwania się do tyłu, coś tam jest skopane z ergonomią. Handlowiec twierdził że pakiet komfort za 16k PLN załatwia sprawę, ma regulowaną długość podparcia ud - ok, tylko że już ta wersja to prawie 300k PLN. [ATTACH type="full" height="400px" alt="20230203_173358.jpg"]8728[/ATTACH] - przestrzeń na nogi z przodu jest mocno ograniczona, z lewej mocno atakował mnie podłokietnik , z prawej twarda konsola. Mam 186cm wzrostu i bardzo mi to przeszkadzało, nogi wąsko, blisko siebie, nienaturalnie. [ATTACH type="full" width="640px" alt="20230203_173419.jpg"]8729[/ATTACH] - brak regulacji przednich foteli w prądzie - w aucie za prawie 300k - szkoda że mnie ktoś nie nagrał jak szukałem regulacji i nie znalazłem. Dla mnie to był pewnik że jest elektryka, szok mnie pozbawił na chwilę mowy. Aż się obejrzałem do tyłu czy czasem tylne szyby w drzwiach nie były na korbkę - uff, na szczęście nie. - widoczność do przodu - czuć jakieś naleciałości wojskowe - przy moim wzroście i fotelach żmudnie ręcznie pompowanych do góry aby z tyłu dało się włożyć stopy pod fotel - widziałem tylko wąski pasek tego co na zewnątrz, niska krawędź dachu i wysoko prowadzona maska w efekcie daje czołgowy widok na drogę, a nisko umieszczone lusterko zasłaniało mi widok na prawo, widok z wysokości oczu: [ATTACH type="full" width="640px" alt="_20230203_173438.jpg"]8730[/ATTACH] - przestrzeń z tyłu za sobą - wygodniejsze podparcie siedziska niż z przodu, stopy mają dużo miejsca pod fotelem, ale ja już dotykałem głową sufitu, a na lewo już nie mogłem przechylić głowy bo blokowała mnie krawędź dachu. Mam syna 195cm i on już by siedział skulony z pochyloną głową. Podobno są wygodniejsze głębsze fotele do wyboru, ale nie dają więcej miejsca nad głową. [ATTACH type="full" width="540px" alt="__20230203_173712.jpg"]8732[/ATTACH] [ATTACH type="full" width="540px" alt="7ed95011e6f4852d08f1663222d81c05_.jpg"]8731[/ATTACH] - środkowe miejsce z tyłu: niby ok, płaska podłoga, ale zamiast zrobić podcięcie pod nadmuchami żeby wygodnie mieściły się stopy to zrobili dokładnie odwrotnie. Efekt: Nie ma gdzie stóp trzymać. Szyby tył na szczęście elektryczne. [ATTACH type="full" width="540px" alt="___20230203_173755.jpg"]8733[/ATTACH] - bagażnik: wygodny dostęp, wysoki próg załadunku, ale rozczarowująco mały. TM3 ma dużo wyższy, większy, choć głęboki i przez to niewygodny w dostępie bagażnik, ale na trasy bardzo pakowny. No i ma 88l Frunka, nie licząc tego co jest pod podłogą bagażnika! A tutaj: - przestrzeń pod podłogą bagażnika - malusieńki, ledwo wszedł kabel typ2 do ładowania. [ATTACH type="full" width="480px" alt="____20230203_173914.jpg"]8734[/ATTACH] - brak frunka pomimo dużego potencjału pod maską na wygospodarowanie miejsca. Po prostu luźna plątanina przewodów i modułów. Po obejrzeniu na żywo mój zapał mocno spadł, choć podoba mi się linia auta, niestety wygoda, ergonomia, wyposażenie, widoczność z fotela kierowcy i bagażnik pozostawiają wiele do życzenia. Za duże to na miasto, zbyt niewygodne i niepojemne na trasę. Podszedłem do iD4 i sprawdziłem miejsce z tyłu nad głową - jest lepiej, ale te auto już w ogóle mi nie podchodzi, jest brzydkie. Cena: 305k za GTX, z podstawowym wyposażeniem to porażka. Zdecydowanie polecam potencjalnym kupcom iD5 lub iD4 jednak się odbrazić na Elona, bo przy dużo niższej cenie teraz w Y dostaje się kompletne auto, z dużo bogatszym wyposażeniem, wygodniejsze i lepiej przemyślane w środku, z potężnym i wygodnym bagażnikiem i frunkiem. Id Buzz to już inna bajka - to auto mi się podoba bardzo, choć nie wiem po co mi taki wóz. [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
VOLKSWAGEN
VW ID.4 / ID.5 Forum • Volkswagen ID.4, VW ID.5
VW ID.5 po 4 tys. km
Top