Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
WALLBOKSY, przewody, EVSE, ładowanie w domu
Wallboxy, przewody, słupki ładowania
Wallbox Zappi MyEnergi do nadprodukcji z instalacji fotowoltaicznej (PV) i nie tylko ...
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="vwir, post: 114916, member: 127"] Straty generuje niższa moc, a nie przejście na 1f. Innymi słowy 6A na 3f da takie same straty jak 18A na 1f. Tak naprawdę "under the hood" w ładowarce trójfazowej masz trzy niezależne moduły jednofazowe. Podczas ładowania jednofazowego są one łączone równolegle. Podczas ładowania trójfazowego są rozłączone i każdy przyporządkowany osobnej fazie. Dzięki takiemu łączeniu modułów możesz ładować 1f 32A nawet wtedy gdy masz ładowarkę 3f 11kW (16A na fazę). Więc z punktu widzenia samochodu i strat to wszystko jedno czy mu właśnie podałeś 1f 18A czy 3f 6a - i tak w ładowaniu biorą udział trzy moduły, po 6A na moduł (w niektórych autach dwa moduły, po 9A na moduł). [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
WALLBOKSY, przewody, EVSE, ładowanie w domu
Wallboxy, przewody, słupki ładowania
Wallbox Zappi MyEnergi do nadprodukcji z instalacji fotowoltaicznej (PV) i nie tylko ...
Top