Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
WALLBOKSY, przewody, EVSE, ładowanie w domu
Wallboxy, przewody, słupki ładowania
Wallbox Zappi MyEnergi do nadprodukcji z instalacji fotowoltaicznej (PV) i nie tylko ...
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="Michal, post: 114917, member: 89"] No nie do końca, bo porównywaliśmy to kiedyś (nie chce mi się szukać wątku) i wychodziło na to, że Twoje ładowanie 1f około 5kW generowało straty coś około 13%%, a moje 5kW około chyba 3%. Nie widzę powodu żeby ładowanie niską mocą miało generować znacząco wyższe straty. Mniejsze prądy, to mniejsze straty cieplne. Przecież nie mówimy chyba o tym, że Tesla ciągnie jakieś 100W na działanie podczas ładowania, co stanowi jakieś 2% przy 5kW i 1% przy 10kW. Ja tylko tutaj widzę różnicę. [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
WALLBOKSY, przewody, EVSE, ładowanie w domu
Wallboxy, przewody, słupki ładowania
Wallbox Zappi MyEnergi do nadprodukcji z instalacji fotowoltaicznej (PV) i nie tylko ...
Top