Widzieliście te ceny dostępnych TM3?!

tygrysm

Fachowiec
Tesla Tracker (tesla-updates.github.io)

Tu masz lokalizacje statków z Teslami.

EDIT, bo mi sie namieszało:

Gold Xing płynie do Izraela i potem Turcji
Grande Mirafiori płynie do Barcelony (nie nasze Tesle)
Glovis Courage i Glovis Sunrise płyną gdzieś do EU, i któryś z tych dwóch prawdopodobnie płynie do Kopru. Na nim będą nasze trójki.
Morning Carina jest daleko za nimi i jest za daleko na dostawy w połowie sierpnia.
 
Last edited:

PortoBis

Zadomawiam się
Co się dzieje? Cały czas w Inwertory wisi TM3 SR za 185 390,00 zł.
tm3.jpg
 

KRA

Fachowiec
Co się dzieje? Cały czas w Inwertory wisi TM3 SR za 185 390,00 zł.
View attachment 12285
Jak to co się dzieje, czyszczenie magazynów mają przed wersją HL :) Jakoś nie sądzę że nowy model będzie w tej samej cenie, a na pewno pierwsze miesiące jak nie rok produkcji będą miał choroby wieku dziecięcego. A na dzień dzisiejszy można dostać 18.500 zł dotacji z programu "Mój elektryk" co z rabatem 2.000 zł jak się kupi przez link polecający jak ten poniżej powinno dać koszt za Model 3 z napędem na tył 164.640 zł:
 

PortoBis

Zadomawiam się
Jak to co się dzieje, czyszczenie magazynów mają przed wersją HL :) Jakoś nie sądzę że nowy model będzie w tej samej cenie, a na pewno pierwsze miesiące jak nie rok produkcji będą miał choroby wieku dziecięcego. A na dzień dzisiejszy można dostać 18.500 zł dotacji z programu "Mój elektryk" co z rabatem 2.000 zł jak się kupi przez link polecający jak ten poniżej powinno dać koszt za Model 3 z napędem na tył 164.640 zł:
Dla ścisłości:
1. Dotacja 18 500 + kod polecający 2 000 =20 500 zł
2. Dotacja 27 000 + kod polecający 2 000 = 29 000 zł dla KDR lub JDG (przy min. 15 000 km/rok)
Co może dać cenę 156 390 zł na nówkę sztukę.
 

nyknow

Fachowiec
Pamietam jak kupowałem/odbierałem w Q1'22 to ta grupa ktora wtedy nabywała bardzo była podjarana, ze potem ceny poszły w górę i wyliczali, ze jak tak dalej pójdzie to sprzedadzą w podobnej cenie - w sensie strata bedzie mała/żadna - a po roku okazalo się troche odwrotnie :)
 

elektryk

Pionier e-mobilności
Pamietam jak kupowałem/odbierałem w Q1'22 to ta grupa ktora wtedy nabywała bardzo była podjarana, ze potem ceny poszły w górę i wyliczali, ze jak tak dalej pójdzie to sprzedadzą w podobnej cenie - w sensie strata bedzie mała/żadna - a po roku okazalo się troche odwrotnie :)
Samochód zawsze tracił na wartości - jedyna opcja, żeby zyskał to:
1. większy popyt od podaży (to może się w przyszłości przytrafić elektrykom), także nic jeszcze straconego,
2. aktualizacja oprogramowania, która znacząco zwiększy możliwości/bezpieczeństwo samochodu (np. zacznie sam jeździć, albo będzie zapobiegał 99% wypadków)
 

nyknow

Fachowiec
Samochód zawsze tracił na wartości - jedyna opcja, żeby zyskał to:
1. większy popyt od podaży (to może się w przyszłości przytrafić elektrykom), także nic jeszcze straconego,
2. aktualizacja oprogramowania, która znacząco zwiększy możliwości/bezpieczeństwo samochodu (np. zacznie sam jeździć, albo będzie zapobiegał 99% wypadków)
pewnie jeszcze mozna dodać że jesli auto by sie stało kultowe to też (ale model 3 to raczej nie bedzie kultowy nigdy). Zgadzam się ze jeszcze ceny mogą pójść do góry w przyszłości - także kurs walutowy ma tutaj coś do rzeczy wiec jesli USD bedzie po 5 to na pewno w PLN cena M3 bedzie inaczej wyglądala itd..... sam się wtedy cieszyłem ze kupiłem po dobrej cenie a teraz całkiem przypadkowo (dzieki forum) widzę jakie są obecnie ceny.
 

elektryk

Pionier e-mobilności
pewnie jeszcze mozna dodać że jesli auto by sie stało kultowe to też (ale model 3 to raczej nie bedzie kultowy nigdy). Zgadzam się ze jeszcze ceny mogą pójść do góry w przyszłości - także kurs walutowy ma tutaj coś do rzeczy wiec jesli USD bedzie po 5 to na pewno w PLN cena M3 bedzie inaczej wyglądala itd..... sam się wtedy cieszyłem ze kupiłem po dobrej cenie a teraz całkiem przypadkowo (dzieki forum) widzę jakie są obecnie ceny.
Też kupiłem drożej kilka miesięcy temu, ale nikt mi nie zabierze frajdy z jazdy elektrykiem przez te miesiące. Samochód to nie inwestycja, jak chcesz pewnego zwrotu to lokata, a nie samochód ;-)

Co do kultowości to zobaczymy co się będzie działo na rynku używek, wg mnie będzie bardzo dużo niezależnych warsztatów wyspecjalizowanych w Teslach (bo będzie ich więcej na rynku wtórnym, więcej części z drugiej ręki i łatwiej serwisować 2 modele na krzyż niż całe zoo) i dzięki temu to będzie oczywisty zakup.
 

nyknow

Fachowiec
Też kupiłem drożej kilka miesięcy temu, ale nikt mi nie zabierze frajdy z jazdy elektrykiem przez te miesiące. Samochód to nie inwestycja, jak chcesz pewnego zwrotu to lokata, a nie samochód ;-)

Co do kultowości to zobaczymy co się będzie działo na rynku używek, wg mnie będzie bardzo dużo niezależnych warsztatów wyspecjalizowanych w Teslach (bo będzie ich więcej na rynku wtórnym, więcej części z drugiej ręki i łatwiej serwisować 2 modele na krzyż niż całe zoo) i dzięki temu to będzie oczywisty zakup.
pewnie, że (tesla to) nie inwestycja ..... no chyba, że jakiś limitowany black series ... tu mozna zarobić sporo na takich (czyli wtedy inwestycja nawet lepsza niż lokata). umówmy się że lokata to żadna inwestycja ..... (zazwyczaj inflacja jest wyższa).
 
Top