Większe baterie w TM3SRP?

chewbacca

Posiadacz elektryka
No dokładnie, przy naszej - nadal dość słabej - sieci ładowania, to dla mnie jednak jedno ładowanie mniej jak jadę do Słupska albo Szczecina. I to ładowanie na czymś innym niż SuC, więc niepewne... Dodajmy jeszcze do tego szybsze ładowanie (co prawda tylko w Lućmierzu ale jednak), bo 250kW, zamiast 150kw (chyba, bo nie wiem jakiem ma TM3RWD).
Te 250kW to chyba i tak tylko przez moment ciśnie? TM3RWD ma w sumie 170kW i do tego jeszcze trochę lepszą krzywą ładowania..
 

Szatan

Posiadacz elektryka
Do różnicy w cenie mierzy LR a SR trzeba dodać jeszcze 18500zl za dopłatę na która się kwalifikuje SR a LR nie.
Ciekawe czy w Polsce pojawi się TMY SR?
Dla wielu osób te 5,6s czy 6.1s do setki to i tak dużo. Moje każde poprzednie auto miało >8s
 

Michal

Moderator
No nie wiem czy przez moment, bo jednak 5-30%. Oczywiście TM3RWD to też super auto, tylko do mojego rozkładu rodzin (Szczecin, Słupsk), zrezygnowałem nawet z TM3P, bo ledwo się wyrabiałem zimą. Przy czym wtedy nie było V3 w Lućmierzu...
Dopłat też nie było :p a z tego co rozumiem, to nadal nie ma dla leasingowcow...
 

Bronek

Pionier e-mobilności
Nissan ma lekko ponad 7sek do 100 i było by ok , gdyby nie buksował przodem.
Przy takich dobrych przyśpieszeniach, liczą się odczucia, bo i tak raczej nie ma wyścigu na ulicyy.
Ale jak koła nie łapią, to czar pryska. Nawet jak czas będzie dobry, to brak tego wciskania w fotel
 

ciastek

Pionier e-mobilności
Do różnicy w cenie mierzy LR a SR trzeba dodać jeszcze 18500zl za dopłatę (…)
Lub 27.
Choć faktem jest, że sam jeszcze nie podjąłem ostatecznej decyzji czy wybrać TM3RWD czy TM3LR (nawet złożyłem sobie zamówienie na obydwie:) ) i coraz bardziej jestem niezdecydowany!
Mam to samo. Żałuję, że w Q3 nie wziąłem LR z Chin (580 km), tylko czekałem na dopłaty do leasingów.
A teraz żal dopłacać 72k do LR. :(
Cóż, biedatesla też Tesla.
 

ELuk

Pionier e-mobilności
To tak jak Kolega Bartek pisał w komentarzu do artykułu. Na codzień ta różnica nie ma znaczenia i tak jeździmy w mniejszych zakresach.
Jednak w podróży już każdy kilometr ma znaczenie, zwłaszcza w naszej, jednak ograniczonej ładowarkowo czasoprzestrzeni.
Jak sieć SuCh się zagęści to ten aspekt odpadnie.
Zawsze jednak lepiej mieć 4x4, lepsze audio itp.
 

krzyss

Pionier e-mobilności
Ostatnio zrobilem trase 2000km po SuC
V3 szalu raczej nie robia, ale niektore SuC ladowaly 103-106kW i to juz bylo dosc malo, przy roznicy 100kW - 250kW to juz sie robi duzo…
35000roznicy miedzy 3 a LR nie robi sie takie duze…
 

Attachments

  • 2CA98B2A-6FFE-419D-BC45-921D1B41E6FE.jpeg
    2CA98B2A-6FFE-419D-BC45-921D1B41E6FE.jpeg
    1,8 MB · Liczba wyświetleń: 52
Top