@CyanAppl16 NIe powinieneś się sugerowac tym filmikiem chyba że chcesz ostro jeżdzić
Jazda +15% (podobno scigali jakiegos kolesia i jechali 140) tyle dodatkowych % wskazuje że nie jechali grzecznie na tempomacie tylko prawdopodobnie przyspieszanie i zwalnianie
Hamulec prawie +0,7% (to pokazuje nieumiejetna jazdę Teslą, zbyt mały odstęp, albo niespodziewane hamowania)
Przygotowanie baterii +2,5%
Zima +2%
Ciekawe ile w sumie kWh doładował rekuperacją bo ona nie działa z 100% skutecznością. Średnia prędkosć przejazdu to 115km/h wskazuje na dosć dynamiczna jazdę jak przyspieszasz do 140 i za chwile zwalniasz do 90 i tak czesto to też kilka % zniknie, zamiast stabilnego 120, wolniejszego przyspieszania i zwalniania.
Wydaje mi się że jakby ktos pojechał w takich samych warunkach jak ten koleś z Out of Spec to by spokojnie zmieścił sie na tej trasie w 35%.
Bjorn kiedyś wrzucał ładną
tabelke predkości podróżowania dla Tesli 3. 110km/h vs 130km/h zyskujemy 11% czasu kosztem 13,5% wiekszego zużycia a 150 vs 130 zyskujemy tylko 5% czasu kosztem 18% zużycia