Wychodzą pierwsze recenzje

zibizz1

Pionier e-mobilności
Właśnie chciałem wrzucić. Wygląda na świetny przemyślany samochód. Wszystko wydaje się dobrze dopracowane. Jest przyzwoity frunk, jest spryskiwacz kamery z tyłu, czujniki parkowania i manetka od kierunkowsazów;)
 

daniel

Señor Meme Officer
Właśnie chciałem wrzucić. Wygląda na świetny przemyślany samochód. Wszystko wydaje się dobrze dopracowane. Jest przyzwoity frunk, jest spryskiwacz kamery z tyłu, czujniki parkowania i manetka od kierunkowsazów;)
W jednym z poprzednim filmów Kyle rozmawiał z tym samym kolesiem. Dr Robert Meier. Jeździ elektrykiem, korzysta z ładowarek, wie o co chodzi i to widać.
Diess też jeździł ID3, ale najwyraźniej za późno i za mało.
 

zibizz1

Pionier e-mobilności
Auto piękne, boję się tylko ceny. Raczej nie będzie niższa niż cena Taycana.
Musi być:) Taycany bazowe są 450-860 a pisza ze Macan ma być poniżej 400 a Turbo ponad 500.
 
Last edited:

yarrker

Fachowiec
Wystarczy sprawdzić w konfuguratorze :
Macan 4 : 386 000 PLN ( ale dokładając takie podstawowe rzeczy jak matrixy , adaptacyjny tempomat , nagłośnienie wchodzimy juz na poziom 460k ) nie mówiąc o innym kolorze lakieru czy tapicerce
Macan Turbo - narazie brak w konfiguratorze
 

zibizz1

Pionier e-mobilności
Wszedłem i wziałem wszystko co użyteczne, matrix, headup, podgrzewna kierownica i szyba, ciche ciepłe szyby, hak, utrzymywnanie pasa ruchu, bezkluczykowy dostęp, wyświetlacz dla pasażera, dach panoramiczny itp
wyszło 465
Wszedłem tez w najtańszego taycana i wziałem podobne rzeczy, wyszło 550

W macanie bezkluczykowy dostęp 4tys a w taycanie 4700 choć z wyswietlaczami headup i dla pasażera jest odwrotnie, ale w macanie są lepsze. W macanie pompa ciepła w standardzie, w taycanie 3600, Taycan nie ma haka ale jest specjalny bagaznik na 2 rowery do montażu w podłużnice za 14tys;)
 
Last edited:

viallos

Pionier e-mobilności
Ja też już konfigurowałem żeby było podobnie jak w Tesli z jakimś wspomagaczami i wyszło mi 438k.
Starałem się być oszczędny... mimo wszystko cena blisko 2x większą niż YLR a i tak wolniejsze auto, choć nadrabia baterią.

No nie wiem ...🫣
 

Halisep

Posiadacz elektryka
Ja też już konfigurowałem żeby było podobnie jak w Tesli z jakimś wspomagaczami i wyszło mi 438k.
Starałem się być oszczędny... mimo wszystko cena blisko 2x większą niż YLR a i tak wolniejsze auto, choć nadrabia baterią.

No nie wiem ...🫣
Takie gadanie jest moim zdaniem bez sensu. MB E-klasa też kosztuje 2x tyle co podobnie wyposażony Superb, a oba te samochody znajdują swoich zwolenników. To, że pewne auta są w tym samym segmencie, nie oznacza, że mają mieć zbliżoną cenę.
 

viallos

Pionier e-mobilności
Już powoli wchodzę w taki wiek że szpan przed sąsiadami mnie nie interesuje, a bardziej patrzę na właściwości użytkowe i value for money.
Jak widzę że w standardzie jest kluczyk i przycisk start to po tym jak po prostu wsiadam do Tesli i naciskam gaz delikatnie mnie od tego samochodu odpycha. Na razie popatrzę jak zaczną się sprawować w życiu codziennym i ludzie zaczną recenzować na YT itp.
Potem sobie pożyczę na weekend i zobaczymy.
I tak mam dwie Tesle i pierwszą mogę się pozbyć najwcześniej we wrześniu więc do tego czasu coś się powinno wyklarować.
 
Top