Powiadomienie dostaniesz również na telefon. Coś w stylu: auto prawie gotowe do dalszej podróży.Czyli siedzieć - obserwować
I to najlepiej w Austrii, bo najtaniej (0,39).Swoją EV 6 ładowałbym przede wszystkim na ionity
Jesteś pewien, że się nie skończyły kilka lat temu?we Włoszech polecam sieć ENEL-X - jak będziesz na miejscu to są dość tanie pakiety kWh,
Austria i niemcy mozna spac w celach regeneracyjnych. Czyli nie mozesz kempingowac ale spac mozna .A jak sytuacja wygląda z nocowaniem na dziko we Włoszech, Austrii i Niemczech?
Ioniq5 potrafił ostatnio przekraczać 230 kW.Czy też macie zwolnione ładowanie na tesla supercharger jak nie ladujecie się teslą. Na ionity mój EV9 dochodził do 215kw,
Czyli moja decyzja, żeby jednak używać Ionity z abo na włoskim wyjdździe, była bardzo trafiona.na tesla charger mimo że jest 250kw mi laduje max 85kw i to już na drugiej tak samo.
Ja też stwierdziłem że IONITY najlepsze, ale tu gdzie jestem bliżej mi do SC dziś ruszamy z Dolomitów do Ligurii więc powinno po drodze być trochę lepiej.Ioniq5 potrafił ostatnio przekraczać 230 kW.
I to przy ładowaniu od 20-30%, bez pre podgrzewania baterii, czyli w nieoptymalnych warunkach.
Czyli moja decyzja, żeby jednak używać Ionity z abo na włoskim wyjdździe, była bardzo trafiona.