XPeng G9

nabrU

Moderator
Chyba się nie rozumiemy... Jeśli problemem jest 'ewentualny dostęp do części' (bo to był argument - patrz post nad moim wcześniej) to czy dany kraj jest biedny czy bogaty i czy to Polska czy Norwegia, nie ma znaczenia, bo albo te części do 'chińczyków' są albo ich nie ma. Skoro więc Xpeng (i inni) pojawił się tam chyba w 2020 czy 2021 to te 3-4 lata dają niezłe pojęcie jak jest ich dostępność. I w tym aspekcie przywołałem ww. kraje.

Kupujecie 'milion' rzeczy na Ali... są jakieś duże problemy z ich dotarciem do PL?
 

Grzesiek

Pionier e-mobilności
Chyba się nie rozumiemy... Jeśli problemem jest 'ewentualny dostęp do części' (bo to był argument - patrz post nad moim wcześniej) to czy dany kraj jest biedny czy bogaty i czy to Polska czy Norwegia, nie ma znaczenia, bo albo te części do 'chińczyków' są albo ich nie ma. Skoro więc Xpeng (i inni) pojawił się tam chyba w 2020 czy 2021 to te 3-4 lata dają niezłe pojęcie jak jest ich dostępność. I w tym aspekcie przywołałem ww. kraje.

Kupujecie 'milion' rzeczy na Ali... są jakieś duże problemy z ich dotarciem do PL?
Ali to nie jest wyznacznik. fracht morski i łądowy jest mocno ograniczony i drogi.
Ali ma wysokie ceny, bo korzysta głównie z lotniczego transportu i wrzuca większość ceny wysyłki w cenę towaru aby klient nie widział.
Części na małą skale też tak można kupić... ale to i tak trwa czas.
 

nabrU

Moderator
Słowem twierdzicie, że Holendrzy, Niemcy, Duńczycy czy wreszcie Ci Norwegowie to zwykli bogaci debile, którzy kupują chińskie samochody bez oglądania się na serwis, dostępność części itp i jedynie polskie forum Elektrowóz myśli trzeźwo?

Gdyby tak było to jest kilkaset nowych samochodów Fisker Ocean do wzięcia za grosze w całej Europie. Nie chińskie ale zero wsparcia serwisowego i pewnie zero części zamiennych. I chętnych nie ma....

 

p0li

Pionier e-mobilności
Gdyby tak było to jest kilkaset nowych samochodów Fisker Ocean do wzięcia za grosze w całej Europie. Nie chińskie ale zero wsparcia serwisowego i pewnie zero części zamiennych. I chętnych nie ma....
w .de szukalem i jakos nie ma - wszytko co jest kosztuje fortune
a co do chinskich aut - niedawno balkan opowiadal w swoim motodzienniku ze wlasnie klientka (chyba) z uk miala sytuacje z ora cat - po malej stluczce okazalo sie ze nie tylko nie ma czesci ale nie ma dokumentacji serwisowej bo producent nie pomyslal zeby taka zrobic
 

Makus

Pionier e-mobilności
w .de szukalem i jakos nie ma - wszytko co jest kosztuje fortune
a co do chinskich aut - niedawno balkan opowiadal w swoim motodzienniku ze wlasnie klientka (chyba) z uk miala sytuacje z ora cat - po malej stluczce okazalo sie ze nie tylko nie ma czesci ale nie ma dokumentacji serwisowej bo producent nie pomyslal zeby taka zrobic
A nie no, to jak jakiś jutuber opowiadał to musi być prawda, przecież wszystko co jest na YT to prawda ;)
 

nabrU

Moderator

Bandtio83

Posiadacz elektryka
Akurat Jacek Balkan to nie "jakiś jutuber".
nie jest jakimś tam, ale wiedzę odnośnie EV ma tragiczną, kiedyś liczył CO2 dla EV wliczając wydobycie surowców do baterii a dla spalinowych tylko to co wylatuje z ruru wydechowej... Koleś jest z innej epoki...
 

wojtkow

Pionier e-mobilności
Chciałbym tylko zauważyć, że nie trzeba szukać po rynku brytyjskim. Wystarczy zobaczyć jak działają w PL przedstawiciele MG, ponoć najbardziej dojrzałej chińskiej firmy motoryzacyjnej. Koledzy opisują tu, na forum, problemy z zakupem samochodu u tych przedstawicieli.
Myślicie że z częściami będzie lepiej? Bo ja mocno wątpię. No i tak wiem, to źli bojarzy (przedstawiciele) ale car (MG) dobry. Tylko, że to ta firma podpisała kontakty z tak słabymi przedstawicielami, więc nikt nie zagwarantuje, że przy częściach nie będzie olewać nas równie mocno.
 
Top