BigB00
Posiadacz elektryka
Chiński producent samochodów elektrycznych Xpeng w rozmowie z electrive oficjalnie potwierdził, że będzie stosował baterie litowo-żelazowo-fosforanowe lub LFP w obu modelach, sedanie G3 i P7.
Nowe wersje z ogniwami LFP będą dostępne w pierwszej kolejności dla sportowego sedana P7 z napędem na tylne koła, zmniejszajac 700-kilometrowy zasieg do 480 kilometrów. Xpeng twierdzi, że nowa pojemność wyniesie 60,2 kWh, obecna bateria RWD Long Range mieści 70,8 kWh. Firma uzasadnia, że dzięki temu będzie mogla zaoferować niższe ceny, ale odmówili komentarza na temat ile dokładnie.
www.electrive.com
Nowe wersje z ogniwami LFP będą dostępne w pierwszej kolejności dla sportowego sedana P7 z napędem na tylne koła, zmniejszajac 700-kilometrowy zasieg do 480 kilometrów. Xpeng twierdzi, że nowa pojemność wyniesie 60,2 kWh, obecna bateria RWD Long Range mieści 70,8 kWh. Firma uzasadnia, że dzięki temu będzie mogla zaoferować niższe ceny, ale odmówili komentarza na temat ile dokładnie.

Xpeng confirms new LFP battery for P7 & G3 electric cars - electrive.com
China’s electric carmaker Xpeng just released February deliveries. Speaking to electrive, they also officially confirmed lithium iron phosphate or LFP batteries coming in for both models, the G3 and P7 sedan. There’s also news for Europe. In a draft press release seen by electrive, Xpeng...
