Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
KIA
Kia e-Niro Forum • Kia Niro EV 39,2/64 kWh
Zamówienia i odbiory
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="nnnnn, post: 102202, member: 494"] Różnicą jest 3 razy dłuższy czas, a w tym czasie auto jest wybudzone, działa pompa cieczy chłodzącej i cały układ ładowania. W układach 3fazowych nawet jeśli nie korzystasz z całych 16A to ładujesz się np na 12A co tak czy inaczej skraca czas aktywności systemów. Dość długo ładowałem się z cegły 2.4kWh i z podlicznika wychodziło 22-23kWh a z licznika w aucie 17-18 w zimie. Nie podgrzewałem auta więc to nie powodowało dodatkowego zużycia. Przejście na mocniejsze ładowanie ograniczyło straty i znacznie skróciło czas ładowania. I jeszcze jedna rzecz, ładowanie się ze zwykłego gniazdka przez naście godzin z mocą 3.6kWh to z czasem może być proszenie się o kłopot. Na forum wielokrotnie opisywano że popularne gniazdka mają możliwość pracy pod obciążeniem 16A, ale przez krótszy czas naładowanie całej baterii. [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
KIA
Kia e-Niro Forum • Kia Niro EV 39,2/64 kWh
Zamówienia i odbiory
Top