Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Forum ogólne – zapraszamy!
Reddikop – znaleziska z sieci
zamrożenie cen energii nie dla bogatych
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="slack, post: 64834, member: 391"] Natkąłem się ostatnio na ciekawe rozwiązanie optymalizujące koszty ładowania samochodu z PV - Fronius Wattpilot, Huawei też coś takiego wprowadza. Ciekawa opcja dla rozliczających się na nowych zasadach. Wcześniej były jakieś samoróbki, teraz jest prościej. Kolejny krok to ładowanie prądem stałym z paneli, jeśli napięcie w szeregu dobrze dobrane to może nawet obyłoby się bez przetwornicy DC-DC. Podobno Leaf ma dużą tolerancję na parametry podanego prądu, ale nie mogę dokopać się do specyfikacji. Skoro magazyny energii działają bez konwersji prądu z paneli na prąd zmienny to bateria samochodu też powinna. Brakuje tylko standaryzacji. Tesla mogłaby zacząć, ale Musk twierdzi, że samochód prawdziwego Amerykanina w dzień jest poza domem, więc odpuścili z integracją baterii trakcyjnej z instalacją domową i PV, szkoda. [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
Forum ogólne – zapraszamy!
Reddikop – znaleziska z sieci
zamrożenie cen energii nie dla bogatych
Top