@refi1234 w listopadzie 2022 odebrałem Y 2023 Performance z silnikami
235kW(3D6)+158kW(3D3)
W 3 w podobnym czasie chyba były montowane takie same.
Silniki uzyskują maksymalne moce troszkę przy innych prędkościach. Jeden ok 70km/h drugi ok 90km/h
Dzieki, juz rozkminilem wszystkie wersje z 2023
TM3RWD ma 3D6 (239 kW, 450 Nm)
TM3LR ma front 3D3 (159 kW, 163 Nm) + tył 3D7 (208 kW, 330 Nm)
TM3P ma front 3D3 (159 kW, 240 Nm) + tył 3D6 (239 kW, 450 Nm)
Prawdopodobnie Boost do TM3LR polega tylko i wyłacznie na software-owym zwiekszeniu momentu o około 80 Nm na silniku 3D3 (ze 163 Nm do 240 Nm) ale bez zmiany mocy silnika - stad brak zmiany zuzycia baterii i ten sam zasieg max obu wersji, przed boostem i po jego aktywacji.
Info do
Twój MYP ma prawdopodobnie inny silnik tył czyli :
front 3D3 (158 kW, 163 Nm) + tył 3D1 lub 4D1 (235 kW, 420 Nm)