Forum Samochody Elektryczne
Fora
Nowe posty
Search forums
Pokaż najnowsze
Nowe posty
New media
New media comments
New resources
Najnowsze aktywności
Media
Nowe multimedia
Nowe komentarze
Search media
Resources
Najnowsze recenzje
Search resources
Log in
Register
What's new
Szukaj...
Szukaj...
Szukaj tylko w tytułach
By:
Nowe posty
Search forums
Menu
Log in
Register
Install the app
Install
Forum Samochody Elektryczne
Fora
KIA
Kia e-Niro Forum • Kia Niro EV 39,2/64 kWh
Zasięg NIRO EV - testy, filmy i doświadczenia kierowców.
JavaScript is disabled. For a better experience, please enable JavaScript in your browser before proceeding.
You are using an out of date browser. It may not display this or other websites correctly.
You should upgrade or use an
alternative browser
.
Napisz odpowiedź
Message
[QUOTE="dsc, post: 91680, member: 856"] Z obu funkcji foteli korzystałem zaskakująco niewiele. Ciekawa sprawa wentylowaniem siedzeń: zwykle w codziennej jeździe miejskiej robię częste, lecz krótkie dystanse, a że ostatnie pół roku było w zasadzie zimną porą (a właśnie tak długo mam Kię), to do auta wskakuje najczęściej w kurtce, jadę, załatwiam, wracam - bez ściągania. Zdarzało się, że w pojedyncze okazje uruchamiałem nawiew na krótko i przyjemnie wtedy chłodził plecy (i 4 litery też :), zwłaszcza kiedy trafiały się co bardziej duszne dni. Ale w tę podróż kurtka została z tyłu na siedzeniu, a ja wsiadłem normalnie - można by rzec, że lekko - ubrany i kiedy raz włączyłem i zaczęło mi wiać z fotela, to było mi dość chłodno, nawet na najniższym biegu nawiewu. Szybko wyłączyłem, było to po prostu za mocne. Jak ktoś się intensywniej poci, może faktycznie czuć istny przeciąg na plecach. Ale to już kwestia indywidualna. W trakcie całej drogi nie było aż takich upałów, żebym musiał korzystać. Wstrzymam się z pełną oceną tej funkcji aż objadę autem pełny rok, z upałami letnimi i będę miał więcej okazji do potestowania. Z kolei grzanie fotela - bardzo przydatne. Wsiadając rano do auta w drugim dniu podróży było rześko, Kia stała pod chmurką - idealna rzecz zapodać sobie ciepło z fotela i z kierownicy, szybko robi się przyjemnie. Tę funkcję lubię bardziej i korzystam, kiedy tylko poczuję chłodek (jestem na to wrażliwy), ale też jakoś bez przesady w trakcie podróży. Zwykle używam na 1, bo na 3 szybko robi się już nazbyt ciepło. Zaś kierownica po jakimś czasie grzeje za mocno, jeszcze bym chętnie widział ustawienie takie "na pół gwizdka" (bo jest tylko na zasadzie ON/OFF). Po prostu w przekroju tych 2 dni udały się takie warunki, że wewnątrz samochodu było optymalnie do jazdy z minimalnym tylko działaniem układu sterowania temperaturą. Cały czas niski bieg nawiewu kabiny, 19.5 stopnia i powietrze zasadniczo kierowałem w przednią szybę, żeby nie uderzało mnie bezpośrednio. System robił swoje po prostu. Wygoda w fotelach - mi bardzo pasują. Nie męczyłem się jadąc. Faktem jest, że przy postojach co 2h lub mniej to nie bardzo da się w nich jakoś zasiedzieć :) Istotne jest dla mnie to, że mogę co jakiś czas zmienić pozycję, rękę na kierownicy, przestawić nogi, ogólnie się powiercić, ale tę swobodę właśnie mi załatwia opisywany wyżej tempomat. Sam fotel odbieram jako wygodny, na zasadzie że najlepiej jest, kiedy nawet nie czuję, że na czymś siedzę albo się opieram. I tak właśnie było. Zakresy regulacji ma, jak myślę, spore, więc raczej każdy dopasuje do siebie. Miałem wypróbować na którymś postoju ten fotel pasażera, co się rozkłada do leżenia, ale zapomniałem o tym. To na powrót będzie do relaksu :) [/QUOTE]
Verification
Wyślij odpowiedź
Forum Samochody Elektryczne
Fora
KIA
Kia e-Niro Forum • Kia Niro EV 39,2/64 kWh
Zasięg NIRO EV - testy, filmy i doświadczenia kierowców.
Top