Zasięg przy 100%

Michal

Moderator
Naładowałamem ostatnio moją Teslę Model 3 LR z 2022 roku z przebiegiem 62 000 km do ~100% i auto pokazało mi 535 km zasięgu. Nie doczekałem do wyłączenia się ładowania, bo musiałem wyjechać.

Niedlugo po zakupie przy 25 000 km 11 czerwca 2023 miałem 561 km zasięgu. Nie wiem ile od nowości, no kupiłem roczne auto używane z przebiegiem 20 000 km.

Degradacja 4,6%. Nie odczuwam rego zupełnie.
 

cooler

Pionier e-mobilności
Naładowałamem ostatnio moją Teslę Model 3 LR z 2022 roku z przebiegiem 62 000 km do ~100% i auto pokazało mi 535 km zasięgu. Nie doczekałem do wyłączenia się ładowania, bo musiałem wyjechać.

Niedlugo po zakupie przy 25 000 km 11 czerwca 2023 miałem 561 km zasięgu. Nie wiem ile od nowości, no kupiłem roczne auto używane z przebiegiem 20 000 km.

Degradacja 4,6%. Nie odczuwam rego zupełnie.
Raportuj po następnych 10k km.
Co prawda mamy różną chemię, ale u mnie do 70k km miałem od 545 do 560km (loguję od 20k km), ale pomiędzy 70 a 80k zasięg przy 100% spadł na pysk i teraz przy 85k km już tylko 513 i spada.

Niestety ja już odczuwam tą degradację gdyż często jeżdżę w te same trasy (Poznań, Sopot, Kraków, Suwałki, wszystko ok 300km+ przy 140km/h+ ) i widzę że zdecydowanie brakuje mi tych kilkudziesięciu km zasięgu. Cieszę się że stacji na tych trasach przybywa, bo jednak będę musiał się niedługo podładowywać by dojechać do celu.

Ja już nie zmieniam na nic innego, czekam na M3 z 174kWh , kupiłbym też Junipera (wyciszenie) ale jak powiększą baterię żebym miał choć trochę więcej niż w M3LR ¯\_(ツ)_/¯.

Może chinolce zrobią coś co się nadaje na trasy w rozsądnej cenie?
 
Top