p0li
Pionier e-mobilności
jako ciekawostka (i chwalipietka) ta T5 jest zbudowana dla W przez nasza firme i byl to moj pierwszy projekt wodorowy
w artykule jest pare drobnych bledow ale to szczegoly
Jak to jest z uciekaniem wodoru? Wygląda na to, że jak auto stoi dłużej to traci paliwo i każdą trasę trzeba zacząć od tankowania.w artykule jest pare drobnych bledow ale to szczegoly
Właśnie też tak to sobie wyobrażam. Każdy dzień trzeba zacząć przy pompie, a w domu czy w bloku podjeżdżać na stację. W zajezdni autobusowej czy centrum logistycznym to jest upierdliwe, ale wykonalne. W samochodzie osobowym startujesz z ilością paliwa taką, żeby dojechać na stację.@daniel tak, ciekły wodór jest wypuszczany, przynajmniej tak było w BMW. 10 dni i zbiornik pusty. Mimo wszystko uważam że to świetne rozwiązanie dla samolotów, autobusów i ciężarówek. W Toyocie Mirai na teście Nylanda wynikało że ogniwa wodorowe mają słaba sprawność przy dużej mocy. Osobiście uważam że wodór w autach osobowych się nie sprawdzi. Ciekły trzeba wypuszczać a gazowy jest niebezpieczny, to ciśnienia ok 100 x większe niż LPG. I zajmuje sporo miejsca. Wodór będzie tak popularny w osobówkach jak CNG
Fajny projekt. Jeśli to nie tajemnica można się spytać jak z ceną takich zbiorników względem 'tradycyjnych' i jak wygląda ich żywotność (czas ważności homologacji) ?jako ciekawostka (i chwalipietka) ta T5 jest zbudowana dla W przez nasza firme i byl to moj pierwszy projekt wodorowy
w artykule jest pare drobnych bledow ale to szczegoly
@p0li mieszka w DE 😎Super gratulacje. Ciesze sie ze mamy takie firmy w Polsce. Mam pytanie. Firma w której pracujesz zrobiła całą konwersje do elektryka czy tylko montaż zbiorników?
firma ktora robila konwersje zrobila ja od podstawSuper gratulacje. Ciesze sie ze mamy takie firmy w Polsce. Mam pytanie. Firma w której pracujesz zrobiła całą konwersje do elektryka czy tylko montaż zbiorników?
no ale to nie jest (byla) firma polska