Zimowy wyjazd do Madonny Y LR (2837km).

viallos

Pionier e-mobilności
Choć "to zależy", to ogólnie nie jest to prawda
Dokładnie tak, koledzy mi wyliczają że na 3 ładowania powinienem jechać bo byłoby optymalnie a ja uważam że najlepiej to bym na jakieś 7 pojechał jakby była infrastruktura. 5 przy obecnej infrastrukturze było złotym środkiem przy tej trasie.
 

cooler

Pionier e-mobilności
Dokładnie tak, koledzy mi wyliczają że na 3 ładowania powinienem jechać bo byłoby optymalnie a ja uważam że najlepiej to bym na jakieś 7 pojechał jakby była infrastruktura. 5 przy obecnej infrastrukturze było złotym środkiem przy tej trasie.
Daj spokój, jakbym miał 7 przystanków po drodze na narty to bym znienawidził te wyjazdy chyba. Przynajmniej ja mam coś w rodzaju wejścia w rytm jazdy, zwłaszcza w nocy nie lubię stawać w ogóle a staje generalnie gdy już muszę. Uwielbiam samą trasę dla trasy a postój wybija mnie z tego błogostanu.

W każdym razie na trasę nie widzę żadnego BEV w tej chwili zawalającego mnie, może eqs450+, ale nie miałem okazji sprawdzić go tak jak przemaglowałem na trasie swoją Teslę i szczerze wątpię że zadowoli mnie tak na bardzo długich trasach jak ICE którego do tego używam. Mam też słabe doświadczenia z serwisem i obsługą klienta Mercedesa, a szkoda bo ponad 500km na autostradzie było by miłe. MY odpada bo jest jeszcze gorszy niż M3 z moją bateria.
 

viallos

Pionier e-mobilności
Daj spokój, jakbym miał 7 przystanków po drodze
Ja pisze tutaj o maksymalnej prędkości i minimalnym czasie przejazdu przy obecnych samochodach.
Oczywiście że chciałbym mieć samochód EV którym mogę pędzić 150km/h na autostradzie przez 500km i żeby się ładował na kolejne 500km w 20min ale na razie to wiesz ...

Poza tym nie oszukujmy się.. te czasy przejazdu w ICE uzyskuje się głównie w PL, CZ no i miejscami DE, w większości przypadków przekraczając dopuszczalne prędkości.

Ale jak patrzę co się dzieje na drogach to jednak ruch raczej normalizuje się w okolicach 120-130 co generalnie będzie sprzyjało elektrykom.
 

ELuk

Pionier e-mobilności
@cooler tak szybko lata, bo to lotnik jest 👍
A że polski lotnik na drzwiach od stodoły poleci, to @cooler swoim vanem toyoty tym bardziej 👍😉
Oczywiści można robić takie szybkie przeloty jak Ktoś lubi i go to nie męczy/stresuje.
Kiedyś też biłem rekordy prędkości jak M5 V10 miałem (tankowałem z częstotliwością ładowania BEV), ale dorosłem 🤣✌️😎 żeby nie powiedzieć zestarzałem się 🤣😩😕
 
Last edited:

cooler

Pionier e-mobilności
@cooler tak szybko lata, bo to lotnik jest 👍
A że polski lotnik na drzwiach od stodoły poleci, to @cooler swoim vanem toyoty tym bardziej 👍😉
Oczywiści można robić takie szybkie przeloty jak Ktoś lubi i go to nie męczy/stresuje.
Kiedyś też biłem rekordy prędkości jak M5 V10 miałem (taktowałem z częstotliwością ładowania BEV), ale dorosłem 🤣✌️😎 żeby nie powiedzieć zestarzałem się 🤣😩😕
Bez przesady, lubię jazdę, nie lubię postojów... Zwykle do +10 do limitu to raczej nie latanie :)
 

grregg

Fachowiec
Myślę, że to nie była moja ostatnia tak długa trasa Teslą, aczkolwiek jeśli będę leciał na narty w 4 osoby, to będę musiał lecieć Stelvio (w nim mam relingi i mogę założyć boks na dach). W Tesli z nartami do środka, to maksymalnie w 3 osoby.
Moja żona też ma romka, tylko rozmiar mniejszy ;)
Także w czwórkę pojechaliśmy teslą. Początkowo narty i deski planowaliśmy oddać znajomym, bo mieli sporo wolnej przestrzeni w boksie. Ale po rozłożeniu całej drobnicy w przednim, dolnym bagażniu i odkręceniu wiązań od desek okazało się, że bez problemu się mieścimy, a bierzemy 5 zestawów, bo jeden syn jeździ na jednym i drugim. Nie bierzemy dużych walizek tylko mniejsze z czego jedna z butami leci w dolny, druga w przedni i trzecia do środka z tyłu na podłogę pod narty.
 

viallos

Pionier e-mobilności
Ale do Tesli można założyć boxa.. albo nawet i boxa i jeszcze rower.
 

Attachments

  • 20231230_110714.jpg
    20231230_110714.jpg
    2,7 MB · Liczba wyświetleń: 26
  • Tesla_box_rower.jpg
    Tesla_box_rower.jpg
    367,8 KB · Liczba wyświetleń: 24
Top