PCtank

Zadomawiam się
Nie wiem co masz na myśli pisząc o kombinowaniu, ale "W przypadku roamingu (krajowego i zagranicznego) [...] płatność za skorzystanie z usługi odbędzie się według stawek danego operatora, niezależnie od planu abonamentowego." - czyli nie będzie sztywnej kwoty w roamingu, tylko w zależności od operatora. Mniej "komfortowe", ciekawy jestem jakie to będą stawki...
Skrót myślowy jak ktoś nie ładuje się w Polsce na szybkich a np tylko za granicą.
 

marco_25

Pionier e-mobilności
Jak ktoś ma furę na spółke a nie jdg to ładnie mu to zwiększy koszt ładowania. Przy tym jak dziś księgowi przy pełnej księgowości potrafią sobie liczyć po 20-40 zł netto za dokument to rezygnacja z rozliczenia miesięcznego to trochę strzał w kolano.
Dokładnie, właśnie odpada mi jeden z większych plusów GW. Wcześniej Tauron zlikwidował fakturę zbiorczą na ich ładowarkach. Jak widać idzie w złym kierunku.
 

Slavekk_

Posiadacz elektryka
Właśnie też to dostałem i się zastanawiam czy jest sens dalej wykupywać abo w GW czy po prostu nie przerzucić się na okresowy (na dłuższe wyjazdy) na IONITY :unsure:
Zależy od stawek.
Jeśli IONITy przez GW będzie po 3,50 zł/kWh to faktycznie średnio opłacalne.
Ale jeśli po cenie abonamentowej IONITY to byłby jeden abonament na dwie sieci.
W czerwcu się okaże...
 

mimx

Fachowiec
Rzeczywiście zmiany wydają się na minus, pewnie na atrakcyjności zyskają karty niektórych producentów (może z wyjątkiem KIA Charge).

Fakt, chyba nikt nie ma gorszych cen.
Swoją drogą, ciekawe skąd taka decyzja. Dość niedawno przecież wprowadzili tę płaską stawkę.
 

Szaruś

Peugeot e208, 10.2022
A u Słowaków:

Dear GreenWay clients,

we would like to inform you about an update to our General Terms and Conditions, which will take effect from May 13, 2024.

These changes will not affect the services you receive from GreenWay, the way you use them, or the prices you pay, just the frequency of invoicing.

From May 13, 2024, the frequency of invoice issuance will change from monthly to daily. For example, all charges from May 15, 2024, will be totaled and billed on one invoice, which will be issued on May 16, 2024, rather than one a single invoice at the end of the month.


Czyli też zmieniają billing. Ale cen nie :)
 

PrzemoKiaEv6

Nowy na Forum
To w takim razie znacie jakąś lepszą opcję niż greenway po zmianach? Ja moja EV6 jade raz w miesiacu z poznania do lublina. Czyli mam w zaokrągleniu 2 ładowania na IONITY Nowostawy po 60 kwh kazde. Kiedya korzystalem z Kia Charge ale juz sie nie oplaca. Greenway zaraz tez przestanie...
 

Piotr

Posiadacz elektryka
To w takim razie znacie jakąś lepszą opcję niż greenway po zmianach? Ja moja EV6 jade raz w miesiacu z poznania do lublina. Czyli mam w zaokrągleniu 2 ładowania na IONITY Nowostawy po 60 kwh kazde. Kiedya korzystalem z Kia Charge ale juz sie nie oplaca. Greenway zaraz tez przestanie...
To kup abonament IONITY za 28,5 (porównywalny z GW) i cenę za kWh będziesz miał nieznacznie wyższa od tej co GW dawał
 

luki

Pionier e-mobilności
Dokładnie, właśnie odpada mi jeden z większych plusów GW. Wcześniej Tauron zlikwidował fakturę zbiorczą na ich ładowarkach. Jak widać idzie w złym kierunku.
To jest delikatnie uwstecznienie. Rozumiem, że chcą mieć większą płynność, i częściej dostawać kasę, a nie kredytować do następnego miesiąca, ale FV powinna być zbiorcza. Kolejny minus to, to, że nigdy nie będzie wiadomo ile się zapłaci na stacji partnerskiej, czy roamingowej. Może chociaż wprowadzą w apce filtrowanie po widełkach cenowych
 
Top