Sierek
Fachowiec
Zainteresowałem się tematem przy okazji dyskusji o EVSE wykorzystującej maksymalnie energię z PV https://forum.elektrowoz.pl/threads/jaki-wallbox-do-pv-ograniczenie-mocy.1611/ Wyjaśnienie może się komuś przydać. Oczywiście problem dotyczy nie tylko e-Soul.
Zadałem pytanie KIA Polska:
Dostałem odpowiedź:
Zadałem pytanie KIA Polska:
Dwa lata temu w Europie został zidentyfikowany problem ładowarek pokładowych (OBC) w samochodach KIA/Hundai polegający na podtrzymaniu zwarcia faz L1 i L2 po przejściu z ładowania 1 fazowego na 3 fazowe. Powodowało to trwałe uszkodzenie EVSE lub ładowarki pokładowej. Opisy problemu można znaleźć pod linkami: https://www.speakev.com/threads/e-niro-2020-has-3ph-charging.150978/post-2857954 https://myenergi.com/e-niro/?fbclid=IwAR1NNAg21VACK-3pY2tifqykbsdOBzwHB2z_2o7xZcuvgyCGRDuEq6dUNQU https://www.kiaclub.nl/topic/24914-my20-rijders-let-op-met-zappi/ KIA w Norwegii przygotowała w związku z tym akcję serwisową usuwającą problem. Czy samochody sprzedawane w Polsce mają również ten problem? Czy użytkowany przeze mnie samochód, zakupiony w Państwa salonie, jest wolny od tej wady i mogę spokojnie wykorzystywać EVSE Wall Pilot? |
Dostałem odpowiedź:
Uprzejmie informujemy, że jest przewidziana przedmiotowa akcja serwisowa i w przypadku Pana auta została już wykonana.
Last edited: