Zmiana pasa bez potwierdzania

EVJerry

Fachowiec
To dotyczy pojazdów, które uzyskają homologację DCAS 01 - Tesla takiej na razie nie ma. No i prędkości do 130 km/h (więc o 10 km/h wolniej niż aktualnie Tesla zezwala).

Potrzebna jest moc obliczeniowa do renderowania, korekcji i kompresji. Komputer FSD nie wspiera takich operacji, a stary komputer multimediów jest zbyt cienki na obsłużenie tylu równoczesnych strumieni.
Nie masz racji. W Tesli kodowaniem obrazu zajmuje się FDS, natomiast MCU jedynie zapisuje gotowe już strumienie H.265 w kontenerach MPG4. W dodatku HW3 i tak koduje 8 kamer na bieżąco, więc z 6 tym bardziej sobie poradzi. Nawet, gdyby chcieć utrzymać margines mocy obliczeniowej na sieć neuronową dotyczącą jazdy, to z technicznego punktu widzenia NIC nie stoi na przeszkodzie, by zapisywać 6 kamer w Sentry.
Zatem jest to jednak kwestia decyzji Tesli.
 

Bronek

Pionier e-mobilności
Zdjąlem ciężarek , bo odkąd kamerka obserwuje , Tesla jest mało upierdliwa . Na tyle by jednak być używanym , co jest dobre .
No i nie muszę potwierdzić zmiany pasa .
 

Bronek

Pionier e-mobilności
U mnie kiedyś przy ciężarku pojawił się komunikat, że wykryto manipulację i dostałem strajka.
Nigdy na ok 5 lat z ciężarkiem tego nie miałem. Moze kamerka gdzie ręce nie na kierownicy , a tu plus ten opór ?
 
Top