Zmiany w acceleration boost

Bronek

Pionier e-mobilności
Inne hamulce są w LR A i przeguby dostają popalić .. Więc, owszem wszystko jest do tuningowania. Gdybym zakładal, długi związek z T3, to bym dał całe zawieszenie do przeróbki. Tu warto zainwestować, bo to taczka. I do jest dobre do jej przyśpieszenia, do boosta czy ostrej jazdy. Natomiast dla plomb i protez w codziennym użytkowaniu raczej męczące.
 

3skowy

Zadomawiam się
Kurczę ma tego ingenexta ktoś z was? Z jednej strony kusi a z drugiej gwarancja...
A masz inverter, który jest kompatybilny z Ghostem? :) Ja kminiłem sensowność kupienia sobie Boost 50 na święta, bo niestety 980 inwerter, ale chyba odpuszczę, bo plany się zmieniły i za rok będę sprzedawał i wymieniał na Plaida (?)
 

PanSzatan

Fachowiec
Znow z drugiej strony ci co jezdzili po torze mowia ze jeden wypad = jeden komplet opon.
Przy 20” ktore dobrze trzymaja w zakretach to sie robi wypad za minimum 5000.-
Bez przesady, jak sie nie upala cały dzień na parkingu przed torem to po jednym wypadzie jeszcze nie trzeba wymieniać. Ja wymieniłem po około 9-10 sesjach, każda po 20min na Silesia Ring. Co do Track Mode to na tor jest to moim zdaniem must have.

Z ciekawostek, jak w T3P obniży się zawieszenie, zmieni hamulce na lepsze (nawet te w Performance są za słabe na tor i szybko się grzeją) i zmieni felgi (te stockowe przy częstej jeździe torowej się po prostu wyginają) to czasy na Silesia Ringu auto potrafi wykręcać porównywalne do 911 GT3 RS.

313341986_1552838345159642_4173546697496279222_n.jpg
 
Last edited:

RSz

Zadomawiam się
Dobrze wiedzieć. Miałem być w niedzielę na Torze Poznań, ale żona nie pozwoliła, bo auto nowe, a czasami wracało się z "pamiątkami". Chyba zacznę szukać jakiegoś obtłuczonego M3P ze Stanów...
 
Top