Bronek
Pionier e-mobilności
Ehh... ale Cię boli
Jak zraniony przez "Krystynę) , nienawidzisz całej płci ;-)
Krytykuj swoje auto a nie coś czym być może się przejęchałeś i poczytałeś innych narzekania.
Jak kupowałem auto to myslałem, ze tak sie baterie wymienmia. jestem ROZCZAROWANY
W wielu Premium tak lubianym u nas też nie mogłem znieść wycieraczek a najlepsze to wspominam z gównianego Peugeota żony z 15 lat temu.
Przesiadłem się z Premium, z kilku Premium, do Leafa, a potem pomimo że mogłem wrócić do Premium to brnę w te Tesle, bo nie ma obecnie nic lepszego. Czekam innych jej modeli jak kania dżdżu.
Tesla model 3 jest samochodem dla ludu z parametrami niemal jak auto sportowe i to jest PREMIUM a po przyzwyczajeniu łatwym sposobem na komunikację z kierowcą, bardzo dobrą ergonomią.
Tesla S i X to limuzyna i drogi SUV- więc co kogo obchodzi jak mechanik ma się dobrać do elementu.
Producent ma w nosie kłopoty mechanika i tym bardziej reanimację trupa np.
To że u nas warsztatów co ogarniają Teslę S jest mało wynika z tego że nie było i nie ma dużo Tesli.
Nie bronię tylko Tesli ale interesują mnie tylko te miejsca w których sam grzebię czyli płyn spryskiwaczy i kiedyś żarówki. W T m3 jedynie śrubka do wymiany filtra kabiny mogła mieć motylek. Ale przecież to ma serwisant po 2 latach wymienić.
Samochody buduje się aby były proste w produkcji. Teraz się wymienia wszystko co się da, niechetnie klepie czy lutuje.
Czekam też na jazdę EQS tym full 4x4 ale już czuje ze mnie tym swoim Premium rozczaruje.
Krytykuj swoje auto a nie coś czym być może się przejęchałeś i poczytałeś innych narzekania.
Jak kupowałem auto to myslałem, ze tak sie baterie wymienmia. jestem ROZCZAROWANY
W wielu Premium tak lubianym u nas też nie mogłem znieść wycieraczek a najlepsze to wspominam z gównianego Peugeota żony z 15 lat temu.
Przesiadłem się z Premium, z kilku Premium, do Leafa, a potem pomimo że mogłem wrócić do Premium to brnę w te Tesle, bo nie ma obecnie nic lepszego. Czekam innych jej modeli jak kania dżdżu.
Tesla model 3 jest samochodem dla ludu z parametrami niemal jak auto sportowe i to jest PREMIUM a po przyzwyczajeniu łatwym sposobem na komunikację z kierowcą, bardzo dobrą ergonomią.
Tesla S i X to limuzyna i drogi SUV- więc co kogo obchodzi jak mechanik ma się dobrać do elementu.
Producent ma w nosie kłopoty mechanika i tym bardziej reanimację trupa np.
To że u nas warsztatów co ogarniają Teslę S jest mało wynika z tego że nie było i nie ma dużo Tesli.
Nie bronię tylko Tesli ale interesują mnie tylko te miejsca w których sam grzebię czyli płyn spryskiwaczy i kiedyś żarówki. W T m3 jedynie śrubka do wymiany filtra kabiny mogła mieć motylek. Ale przecież to ma serwisant po 2 latach wymienić.
Samochody buduje się aby były proste w produkcji. Teraz się wymienia wszystko co się da, niechetnie klepie czy lutuje.
Czekam też na jazdę EQS tym full 4x4 ale już czuje ze mnie tym swoim Premium rozczaruje.