Dzień dobry wszystkim ,
jestem posiadaczem przed lifta id3 58 kW od ponad roku. Korzystałem wcześniej z forum głównie jako czytelnik.
Dziś mam pytanie. Przejechałem 26 000 km z czego myślę że koło 65 procent na oponach letnich. To jakieś 15-16 tys km. Samochód nowy opony letnie marki Bridgestone fabryczne, wyprodukowane w Polsce 18 tki. Jestem zaskoczony bo po jednym sezonie używania opony są zużyte bliskie rantu ostrzegawczego , także z przodu.
spodziewałem się szybszego zużycia ale to chyba szybciej niż opisywane w prasie 20%. W spalinowych autach miałem podobne przebiegi i chyba nigdy nie zdarzyło mi się przejechac mniej niż dwa sezony.
Poprzednie spalinówki nie miały jednak takiej mocy.
Może to styl jazdy częste używanie rekuperacji jeżdżę dosyć spokojnie ale w wyprzedzaniu daje pełną moc. Mieszkam też w górach sporo zakrętów podjazdów moment obrotowy auta i masa robią swoje.
Co myślicie o takim zużyciu?Jakie są wasze doświadczenia w zużywaniu się opon w id 3?
jestem posiadaczem przed lifta id3 58 kW od ponad roku. Korzystałem wcześniej z forum głównie jako czytelnik.
Dziś mam pytanie. Przejechałem 26 000 km z czego myślę że koło 65 procent na oponach letnich. To jakieś 15-16 tys km. Samochód nowy opony letnie marki Bridgestone fabryczne, wyprodukowane w Polsce 18 tki. Jestem zaskoczony bo po jednym sezonie używania opony są zużyte bliskie rantu ostrzegawczego , także z przodu.
spodziewałem się szybszego zużycia ale to chyba szybciej niż opisywane w prasie 20%. W spalinowych autach miałem podobne przebiegi i chyba nigdy nie zdarzyło mi się przejechac mniej niż dwa sezony.
Poprzednie spalinówki nie miały jednak takiej mocy.
Może to styl jazdy częste używanie rekuperacji jeżdżę dosyć spokojnie ale w wyprzedzaniu daje pełną moc. Mieszkam też w górach sporo zakrętów podjazdów moment obrotowy auta i masa robią swoje.
Co myślicie o takim zużyciu?Jakie są wasze doświadczenia w zużywaniu się opon w id 3?