Zużycie opon

Michal

Moderator
Szybkie pokonywanie zakrętów i kręcenie kołami w miejscu przyspiesza zużycie bieżnika.
Przyspiesza ale nie na tyle, żeby pojawiła się zauważalna różnica, tym bardziej, że tył powinien być mocniej zużyty.
Ponadto zakręty zużywają bieżnik najmocniej na bokach, a nie w środku, więc to też byłoby wyraźnie widoczne inaczej.

Naprawdę skłaniam się ku pomysłowi @AyrturSenny - zamienili Ci miejscami koła przód i tył.
 

Michal

Moderator
Za dużo grania w beach buggy!
No właśnie :ROFLMAO:
Jak znajomi z dzieciakami do mnie wpadają to zawsze kończymy imprezę na beach buggy :D
 

Chudy

Zadomawiam się
TM3 z napędem na 4 koła do przy przyspieszania jeśli nie przekraczamy 80KW mocy korzysta tylko z napędu tylnego i rekuperacja tez standardowo odbywa sie z tylnego napedu. Przedni napęd załącza sie w chwili uslizgu tylnego przy rekuperacji lub jak zjezdzamy z mocno pochylonego terenu w dół to z automatu rekuperacja jest przekazywana na przedni napęd, oraz przy cofaniu przedni napęd tylko działą. Info z obserwacji pracy silnikow z ScanMyTesla:)
 

Michal

Moderator
Może mamy tych samych znajomych z tymi samymi dzieciakami :D
 
Top