Coś sie rusza w temacie ? Kamerkę w zderzaku jednak stwierdzono

Bronek

Pionier e-mobilności
Kołpaki to porażka kamerka w zderzaku jest i od cholery innych
Wykończenie Tarpana ale biorę bo jest porąbany najbardziej z wszystkiego.
Już myślałem że Chevy SSR nic nie przebije, jeśli chodzi o obciach, ale CT to 200% wiochy, więc dla mnie akurat.
Tylko DMC?

tempFileForShare_20230705-092705_copy_639x457.jpg

 
Last edited:

cooler

Pionier e-mobilności
Kołpaki to porażka kamerka w zderzaku jest i od cholery innych
Wykończenie Tarpana ale biorę bo jest porąbany najbardziej z wszystkiego.
Już myślałem że Cevy SSR jic nie przebije ale CT to 200 wiochy, więc dla mnie akurat.
Tylko DMC?

View attachment 11790

Zgadzam się z Tobą, jak nie lubię kanciaków (EV9 odpada) to tutaj jest to jakoś tak konsekwentnie użyte, wręcz widać że funkcjonalność wymusza formę a nie udziwnianie dla zasady jak to robią koreańce/niemcy,
Nie znam cen ale te auto jak będzie dostępne w Polsce w salonie to poważnie się nad nim zastanowił, to jak jest wykonane, odporność poszycia itp jest po prostu inne, nietuzinkowe.
 

Bronek

Pionier e-mobilności
Ta szparka koło kamerki przedniej niby na jej spryskiwacz?
Ale mając takową w Trójce i podobnie nisko, to ona wbrew pozorom się wcale nie brudziła.
Klamki jak w Xie działają. Nie ma auto otwierania i domykania póki co.
Perforowane siedzenia, może będzie ich wentylacja? Zawieszenie pneumatyczne ustawiane. Dwie nie trzy kamerki za szybą. Miejsce na gniazda 110 lub 230v na pace.
Blachy wydają się fajne, spasowanie średnie, kola paskudne z tandetnymi kołpakami
Dla wyglądu jedynie bym kupił i pochować się w tym nie jest obciąche, kształty ma adekwatne
 

Bronek

Pionier e-mobilności
Może jeszcze nie ma oprogramowania. Powinni od Chińczyków się nauczyć. Ta dodatkowa z ekranem sama się włączała przy wykryciu przeszkody lub przy wolnej jeździe do przodu. Naprawdę fajna sprawa i to, dla niej i kota sąsiada zamontowałem ten ekran
 
Top