Cesja BMW i4 M50

elektryk

Pionier e-mobilności
Bo sprzedawanie aut drozszych niz 50-60kzl w PL nie jest latwe. A juz takie powyzej 100kzl ciezko sie sprzedaja. Ale to kazdy musi na wlasnym przypadku przezyc :)
A teraz wyobraźmy sobie jak bardzo ciężkie będzie jak ludzie się zorientują, że auto spalinowe to "gorący ziemniak". Patrząc na rynki typu Norwegia, Szwecja, a ostatnio nawet Chiny ta zmiana zachodzi dosyć gwałtownie.

W moim przypadku pomimo ceny przekraczającej 100k dealer BMW, który mi 5 lat temu sprzedał hybrydę plugin, chciał ją odkupić. Mówił, że czystych spalinówek mają na pęczki i takich nie biorą bez "trade in", ale hybrydy plugin biorą bo jest ich mało na rynku, dodają do nich gwarancję i sprzedają w sieci dealerskiej.
 

lookash_c

Pionier e-mobilności
Bo sprzedawanie aut drozszych niz 50-60kzl w PL nie jest latwe. A juz takie powyzej 100kzl ciezko sie sprzedaja. Ale to kazdy musi na wlasnym przypadku przezyc :)
Sprzedaż tanich też nie jest łatwe, bo większość kupujących oczekuje "igły" za bezcen :)
 

matiass

Nowy na Forum
Dzięki wszystkim za podbijanie:] Cenę obniżyłem do 395k brutto, jeśli ktoś jest zainteresowany, proszę o priv, możemy negocjować.
Pozdrawiam
 

Teslowychopak

Posiadacz elektryka
Dzięki wszystkim za podbijanie:] Cenę obniżyłem do 395k brutto, jeśli ktoś jest zainteresowany, proszę o priv, możemy negocjować.
Pozdrawiam
Sam chciałem kupić i4M50 ale jak zacząłem się interesować to BMW podniosło masakrycznie cenę i odpuściłem kupiłem Tesle 3 i ja sprzedałem teraz mam Tesle Y i nie chce nic innego.To auto powinno kosztować max 270tys zł ,to moje zdanie.
 

cooler

Pionier e-mobilności
Sam chciałem kupić i4M50 ale jak zacząłem się interesować to BMW podniosło masakrycznie cenę i odpuściłem kupiłem Tesle 3 i ja sprzedałem teraz mam Tesle Y i nie chce nic innego.To auto powinno kosztować max 270tys zł ,to moje zdanie.
No no, jaka szybka rotacja!!! Napisz gdzie i za ile sprzedałeś, jak zainteresowanie? Dla kolegi się pytam, bo ja jeszcze żadnego swego auta nigdy nie sprzedałem, rozbijam, palą mi się lub jeżeli przetrwają mą ciężką nogę zostawiam w rodzinie.
 

Teslowychopak

Posiadacz elektryka
No no, jaka szybka rotacja!!! Napisz gdzie i za ile sprzedałeś, jak zainteresowanie? Dla kolegi się pytam, bo ja jeszcze żadnego swego auta nigdy nie sprzedałem, rozbijam, palą mi się lub jeżeli przetrwają mą ciężką nogę zostawiam w rodzinie.
No jak sprzedałem? ciężko bo Elon akurat obniżył ceny strasznie i musiałem sprzedać dużo dużo poniżej zakupu ale TEsle YP kupiłem tez taniej niż była jak kupowałem że wyszło że różnica jaką dopłaciłem do YP jest mniejsza niż auta kosztowały w grudniu 2022.Miałem Fiat na Tesle 3 to pomogło w sprzedaży ,cena 140k z Vat, 2020 rok 30 przebieg ,trzy miesiące temu,
 

cooler

Pionier e-mobilności
Miałem Fiat na Tesle 3 to pomogło w sprzedaży ,cena 140k z Vat, 2020 rok 30 przebieg ,trzy miesiące temu,
Tego nie rozumiem, sprzedałeś w Fiacie?
A dlaczego YP, co Cie przekonało? Każdy kto jeździł Y ma podobne odczucia jak ja, że już nie ma zacięcia sportowego tylko po prostu SUV łatwy do wsiadania, a pamiętam że BMW ci się podobało...
 

cooler

Pionier e-mobilności
I to jest niewątpliwy plus, a nie minus.
Mam zdrowe kolana :p i nie mam problemu z wsiadaniem. Jak będę już miał za 10-15 lat to kupię Cybertrucka lub X-a. Lubię niską pozycję za kierownicą, a mam porównanie do wysokiego samochodu gdzie się wygodnie wsiada, ale już nie ma tak dobrej świadomości sytuacyjnej jak w TM3. Lubie jeździć wysokimi (pozycja siedzenia jak na stołku jest mega zdrowa dla mego kręgosłupa), ale podczas dynamicznej jazdy pewniej prowadzi się niskie auto, a TM3 w szczególności.
Dla mnie niewątpliwą zaletą oprócz dużo lepszego trzymania i reakcji układów zawieszenia i napędowego jest fakt, iż Tesla M3 jest jedynym samochodem w którym moja żona i inne osoby które mają chorobę lokomocyjną nie mają ekscesów w czasie jazdy: nic nie buja ani na boki ani przód-tył. Tak wypominane sztywne zawieszenie jest tutaj atutem, a mi nie przeszkadza, z natury omijam dziurawe drogi.

Zdaniem mojej żony - Tesla M3 to jedyny samochód w którym jako pasażer może w czasie jazdy korzystać telefonu. Y odpada, tych parenaście cm w górę wzmaga niekorzystne odczucia - sprawdzone. W tym roku znowu objazdówka po Włoszech i Sardynii Teslą M3.
 
Top