Światła dzienne

nabrU

Moderator
Oczywiście. VW będzie miał w wersji softu 5.0. Tej co będzie OTA w 2038.
i bedzie wymagała wizyty w serwisie który wymieni aku 12v i zamieni lampy miejscami?

I po co ten sarkazm. Myślicie Panowie, że Tesla pozjadała rozumy... tak to jest w ID.3 (i nie tylko):

1691266602262.png
W najnowszej wersji softu o ile dobrze pamiętam samochód proponuje zmianę sam po wykryciu lokalizacji czyli np. przejechaniu z UK do Francji.
Ale do tego trzeba mieć DZIAŁAJĄCE światła matrycowe, których w Tesli brak.

Głupio Wam teraz :p
 

Bronek

Pionier e-mobilności
Z tymi matrycowymi, w VWag3nie ID3, to jak z telewizorem 100" wstawionym do altanki na działce. :) Kontynujemy osikiwanie latarni :)
Ale Fajna rzecz i faktycznie tak to działa w którymś, to chyba miałem? Sprytne i mądre, w tym głupim różnorodnym świecie, ale przez to ciekawym.
Ale wracając do Tesli i nawet Leafa to tam chyba specjalnie światła mijania są takie prawie linijne? W Leafie to aż się zastanawiałem jak to ktoś shomologowal? Było prosto uskok centymetr w górę i znów prosto, tak wygląda górną linia oświetlenia.
 

nabrU

Moderator
Z tymi matrycowymi, w VWag3nie ID3, to jak z telewizorem 100" wstawionym do altanki na działce. :) Kontynujemy osikiwanie latarni :)
Bronek, sorry ale poprzez porównanie Tesla to jak duża willa, w której nie zrobiono poprawnej wykończeniówki, bo światła, wycieraczki, czujniki cofania, roleta na szklany dach i inne bzdety są dla tej firmy nie do ogarnięcia, a inne marki to mają działające.

Przestańmy wreszcie na tym Forum gloryfikować Teslę. Tak to super samochody, ale ideałem nie są, jak widać m. in. w tym temacie. I nie jest to 'osikiwanie latarni' tylko wskazywanie oczywistych niedociągnięć. Piszę to jako osoba niedługo odbierająca TM3.
 

Bronek

Pionier e-mobilności
Kasy zabrakło i zamiast drzwi są kotary z kocy - to, Tesla ale reszta spoko robi swoje.
Niemniej to jednak willa a nie kurnik

Odbierzesz to jak jak będziesz chwalił stare (u mnie Leaf) , ale już do niego itp. aut nie wrócisz.
Dopóki rzeczywiście coś nie powstanie lepszego...
Przetestowałem kilka bez ograniczeń kasowych tak planując 500+ (obecnie 800+l i lekko tylko z dostępnych, a nie obiecywanych.
Mercedes i Porsche mogą czymś ująć. Na pewno wykończeniem. Merc komfortem . Porsche bardziej jazdą.Reszta? Oj
Ale jak tak z tych trzech poskładać jedno byłby ideał. Zresztą, zależy kto, co, ceni, w aucie?
 
Last edited:
Top