Mikołaj Kopernik
Posiadacz elektryka
Teraz widzę na 3 zdjęciu, że klapa jest pęknięta. W tym przypadku lepiej z AC, bo nawet za używkę dużo sobie liczą.
ŻartowniśJak to się stało, czujniki parkowania nie zadziałały?
A daj Pan spokój...Jak to się stało, czujniki parkowania nie zadziałały?
No i stało się, parkując w nocy pod ładowarką, przytarłem lekko zderzak i wgniotłem klapę bagażnika.
Nie wiem jak się do tego zabrać. Robić z AC czy ze swojej kieszeni? Dzwoniłem wstępnie do TESLA Approved Body Shop Auto Forma w Kawęczynku i oni oczywiście chętnie by to robili z AC, ale Pani mnie ostrzegła, że ubezpieczyciel może potraktować obcierki na zderzaku i wgniotkę na klapie jako 2 szkody. Czy ktoś spotkał się z czymś takim? Mam ochronę zniżek, ale to działa chyba tylko na 1 szkodę? Zależy mi oczywiście na utrzymaniu zniżek, które obecnie mam maksymalne.
A może ktoś ma jakieś doświadczenie ze "smart naprawami" i jest w stanie ocenić czy moje uszkodzenia możnaby w ten sposób ogarnąć?
Będę bardzo wdzięczny za wszelkie porady, sugestie i ewentualne podzielenie się historiami z Waszych napraw blacharsko-lakierniczych.
Jeśli bylo to jedno zdarzenie to będzie wliczone jako 1 szkoda. Zobacz czy w polisie masz ochronę utraty zniżek na AC ( czy tylko na oc),jest to opcja dodatkowo platna.Likwidacja w aso (Ac) jest lepsza, przy odsprzedaży widać, że nie robil tego Zenek w garażu. W Aso daj pełnomocnictwo tak by naprawa była bezkosztowo,wtest warsztat rozmawia bezpośrednio z towarzystwem.No i stało się, parkując w nocy pod ładowarką, przytarłem lekko zderzak i wgniotłem klapę bagażnika.
Nie wiem jak się do tego zabrać. Robić z AC czy ze swojej kieszeni? Dzwoniłem wstępnie do TESLA Approved Body Shop Auto Forma w Kawęczynku i oni oczywiście chętnie by to robili z AC, ale Pani mnie ostrzegła, że ubezpieczyciel może potraktować obcierki na zderzaku i wgniotkę na klapie jako 2 szkody. Czy ktoś spotkał się z czymś takim? Mam ochronę zniżek, ale to działa chyba tylko na 1 szkodę? Zależy mi oczywiście na utrzymaniu zniżek, które obecnie mam maksymalne.
A może ktoś ma jakieś doświadczenie ze "smart naprawami" i jest w stanie ocenić czy moje uszkodzenia możnaby w ten sposób ogarnąć?
Będę bardzo wdzięczny za wszelkie porady, sugestie i ewentualne podzielenie się historiami z Waszych napraw blacharsko-lakierniczych.
1. ochrona zniżek zadziała ale skazuje na wyłączność na to towarzystwo ubezp. na kilka lat z powielaniem opłaty za ochronę i nie zadziała dla innych samochodów jeżeli są na tą samą osobę/ firmę polisy.No i stało się, parkując w nocy pod ładowarką, przytarłem lekko zderzak i wgniotłem klapę bagażnika.
Nie wiem jak się do tego zabrać. Robić z AC czy ze swojej kieszeni? Dzwoniłem wstępnie do TESLA Approved Body Shop Auto Forma w Kawęczynku i oni oczywiście chętnie by to robili z AC, ale Pani mnie ostrzegła, że ubezpieczyciel może potraktować obcierki na zderzaku i wgniotkę na klapie jako 2 szkody. Czy ktoś spotkał się z czymś takim? Mam ochronę zniżek, ale to działa chyba tylko na 1 szkodę? Zależy mi oczywiście na utrzymaniu zniżek, które obecnie mam maksymalne.
A może ktoś ma jakieś doświadczenie ze "smart naprawami" i jest w stanie ocenić czy moje uszkodzenia możnaby w ten sposób ogarnąć?
Będę bardzo wdzięczny za wszelkie porady, sugestie i ewentualne podzielenie się historiami z Waszych napraw blacharsko-lakierniczych.
Dlatego ja zawsze mówię, że "parkingówek" nie opłaca się zgłaszać, tylko poważne grube szkody.Generali po jednej szkodzie uznało, że na nowe auto podniesie mi składkę o prawie 100%, więc różnie to bywa i chyba zależy od ubezpieczyciela. Uznali, że nie policzą mi żadnych zniżek i w dupie mnie mają
Ciekawe to jest, jak przy zdobywaniu zniżek dochodzi Ci 5% rocznie, a później na raz tracisz całość... Ubezpieczyciele to złodziejski dziki zachód z zerową regulacją, a prym wśród złodziei wiedzie rządowe PZU.