zerowaJaka jest szansa, że nowa wersja będzie mieć baterię w architekturze 800V ?
A ja cały czas liczę, że jednak będziezerowa
sensownie by byłożeby CT miał instalację 800V = ale jeśli do tej pory nic nie wyciekło to raczej nadal będzie 400VZ drugiej strony SuC v4 obsługuje napięcia do 1000V, to w końcu w którymś modelu się musi pojawić.
No sens by to miało, aby miejskie modele zostały przy 400V, w nich raczej nikt nie potrzebuje bardzo szybkiego ładowania, tak samo jak wielkich baterii. Jednak w przypadku większych modeli (z większą bateria i zasięgiem) to by się przydało. Druga kwesta, że ze względu na ograniczenia prądowe złącza CCS, nie ma innej możliwości aby przyspieszyć ładowanie jak właśnie zmiana napięcia pakietu. Także biorąc pod uwagę moce silników, przekroje kabli też mogły by być mniejsze.sensownie by byłożeby CT miał instalację 800V = ale jeśli do tej pory nic nie wyciekło to raczej nadal będzie 400V
może następne modele będą miały zminioną instalację - ale wtedy to pewnie będzie dotyczyło wszystkich większych modeli a 400V zostanie dla miejskiego modelu - no lae to takie wróżenie z fusów
Często właśnie przy okazji liftingu robi się grubsze zmiany w samochodach, drobniejsze wraz ze zmianą roku modelowego. W sumie gdyby spojrzeć na staż modelu 3 na rynku (prezentacja 2016, produkcja 2017), to może wcale nie jest do końca tylko zwykły lifting.Z tego co pamiętam, to Cybertruck będzie na 800V, a jako następny ten nowy tani model z Giga Mexico. Może 3 i Y dostaną instalację 800V jak będą już CT i Model2 (?) w gamie. Przestawienie produkcji 3 i Y na 800V to będzie nie mały wyczyn. sądzę, że wpierw ten tani model dostanie 800V, a dopiero później 3/Y.
sądzę, że wpierw ten tani model dostanie 800V, a dopiero później 3/Y.