Model X obniżka 440/510

zibizz1

Pionier e-mobilności
Razem z nowym model 3 wpadły nowe ceny X
Standard 439 990
Plaid 509 990
Także idę przekonywać żonę do kierunkowskazów w kierownicy;)
 

Bronek

Pionier e-mobilności
200 - 150 mniej niz dalem,, czy boli? Może ale tak jest ze wszystkim. Tak jak cieszylo w grudniu tak potem wiadomo... :) Mam najdrozesze za to czujniki.
I jest bez wad. Fart
498 Plaida demostracyjny z kremowym wnetrzem

Powiem tak jak rozważasz to bierz, bo samochod jest fantastyczny. Kierunki ogarnąłem ale co dziwne klaksonu nie , bo go sie nie używa a jak trzeba to...? Nie trafiłem
Teoretycznie i bylo ok ale jak jest sytuacja nagla to dziala stary nawyk.
Ad kolor Tesla tylko biała, inne ją gubią to moje zdanie. Ponoc bialy ma ponownie byc za kasę?
 

zibizz1

Pionier e-mobilności
I koła To w 3/Y w stanach szary jest w standardzie a biały płatny. Też nie byłem szcześliwy jak mój Y staniał ale też nie żałuje ze wziąłem. Teraz to nawet się ucieszę bo cały czas mam na koncie rezerwacje na X z czasów gdy nie było ceny ale zmieniłem na Y bo nie mogłem sie doczekać.
Moja konfiguracja to biały plaid z yoke. I tak musi być 6 siedzeń więc zostaje tylko 30k różnicy. Plaid oczywiście zupełnie niepotrzebne ale mieć najszybszego SUVa a nie mieć to różnica
 

Jac3k

Posiadacz elektryka
200 - 150 mniej niz dalem,, czy boli? Może ale tak jest ze wszystkim. Tak jak cieszylo w grudniu tak potem wiadomo... :) Mam najdrozesze za to czujniki.
I jest bez wad. Fart
498 Plaida demostracyjny z kremowym wnetrzem

Powiem tak jak rozważasz to bierz, bo samochod jest fantastyczny. Kierunki ogarnąłem ale co dziwne klaksonu nie , bo go sie nie używa a jak trzeba to...? Nie trafiłem
Teoretycznie i bylo ok ale jak jest sytuacja nagla to dziala stary nawyk.
Ad kolor Tesla tylko biała, inne ją gubią to moje zdanie. Ponoc bialy ma ponownie byc za kasę?
Ja właśnie zamówiłem ale czerwoną TMS LR. Co do kolorów to dla S i X wszystkie są bez dopłaty.
 

Bronek

Pionier e-mobilności
Kombinują,, że trudno nadążyć. Jako fan nie mylić z fanbojem Tesli bo reszta producentów to jedzie oo staremu lub bardzo drogo, kolejny raz mnie Tesla zaskoczyla pozytywnie.
Trójka w obecnej formie i pewnie Ygrek za moment, zyskują na komforcie.

Zacierają się też różnice przy do tej pory dużych dysproporcjach cen.

Dla fanu kupuje sie Performance, Plaida i np, XP dla dwojga jak u mnie np
. Z rozsądku Y i S LR. Rodzina pakowność, dystans itp
Dla oszczednosci Trójkę SR
I wszystkie bawią, to jest ciekawe w Tesli nie ma złych modeli i wersji.

W Xsie, jak nie potrzeba go jako furgonetki lub nie jest się sporym beneficjentem 500/800+, to 6 miejsc jest najfajniejsze, ze wzgledu na poczucie przestrzeni.
Wszyscy co zaglądają do auta są zdziwieni ile jest w nim miejsca
Dla 5 osob to full komfort (najlepiej ma ta w ostatnim rzędzie) . W 6cioro luda też spoko jazda.

Bóg który mi dał rozum, by w Niego nie wierzyć, ustami żony sprawil mi przyjemność, jakkolwiek to pojmujemy, ale akurat tu nimi oświadczyła, że mam nie brać Ski LR a właśnie Xsa.
Dawali tylko Plaidy, to nie popepnilem błędu brania np 5 miejsc, bo tak bym wybrał (kasa i nawyk).
Niby czasem lekko upierdliwe automatyczne otwieranie, bo jest opór gdy robimy to ręcznie, jest mało potrzebne, ale muszę przyznać super wygodne . Szczegolnie zamykanie pedałem hamulca. I domykanie warto mieć! Dziwne ze w S nie dali?

Te wszystkie powyższe moje wynurzenia kieruję do tych co mają wątpliwości czy S czy X?
Brać Xsa.
Czy w okolicy 2 czy 2,5 do setki, czy 550 czy 600km w papierach to nie ma praktycznego znaczenia.
Oczywiście to rada dla tych co się wahają. Nie każdemu pasuje SUV nie za bardzzo suwowaty i nie zapiękny samochód ,
Ja wybralem dla jaj dla falconow i tego zamykania. Jedno i drugie nam sie podoba i jest praktyczne w naszym przypadku.
Bujajcie sie z tym sami, bo to najfajniejszy czas.. :)
 
Last edited:

STMS

Pionier e-mobilności
sam zaczynam się zastanawiać czy nie wymienić półrocznego Y na X

gdybym tylko był pewien, że nie będzie z X problemów typu co chwila serwis ...

Y mam idealnie złożonego i żadnych problemów ... czy zmiana tych problemów nie przyniesie ? ... tego się boję i pewno rozsądek zwycięży i nie zmienię a szkoda bo marzy mi się X od paru lat
 

Jac3k

Posiadacz elektryka
Kombinują,, że trudno nadążyć. Jako fan nie mylić z fanbojem Tesli bo reszta producentów to jedzie oo staremu lub bardzo drogo, kolejny raz mnie Tesla zaskoczyla pozytywnie.
Trójka w obecnej formie i pewnie Ygrek za moment, zyskują na komforcie.

Zacierają się też różnice przy do tej pory dużych dysproporcjach cen.

Dla fanu kupuje sie Performance, Plaida i np, XP dla dwojga jak u mnie np
. Z rozsądku Y i S LR. Rodzina pakowność, dystans itp
Dla oszczednosci Trójkę SR
I wszystkie bawią, to jest ciekawe w Tesli nie ma złych modeli i wersji.

W Xsie, jak nie potrzeba go jako furgonetki lub nie jest się sporym beneficjentem 500/800+, to 6 miejsc jest najfajniejsze, ze wzgledu na poczucie przestrzeni.
Wszyscy co zaglądają do auta są zdziwieni ile jest w nim miejsca
Dla 5 osob to full komfort (najlepiej ma ta w ostatnim rzędzie) . W 6cioro luda też spoko jazda.

Bóg który mi dał rozum, by w Niego nie wierzyć, ustami żony sprawil mi przyjemność, jakkolwiek to pojmujemy, ale akurat tu nimi oświadczyła, że mam nie brać Ski LR a właśnie Xsa.
Dawali tylko Plaidy, to nie popepnilem błędu brania np 5 miejsc, bo tak bym wybrał (kasa i nawyk).
Niby czasem lekko upierdliwe automatyczne otwieranie, bo jest opór gdy robimy to ręcznie, jest mało potrzebne, ale muszę przyznać super wygodne . Szczegolnie zamykanie pedałem hamulca. I domykanie warto mieć! Dziwne ze w S nie dali?

Te wszystkie powyższe moje wynurzenia kieruję do tych co mają wątpliwości czy S czy X?
Brać Xsa.
Czy w okolicy 2 czy 2,5 do setki, czy 550 czy 600km w papierach to nie ma praktycznego znaczenia.
Oczywiście to rada dla tych co się wahają. Nie każdemu pasuje SUV nie za bardzzo suwowaty i nie zapiękny samochód ,
Ja wybralem dla jaj dla falconow i tego zamykania. Jedno i drugie nam sie podoba i jest praktyczne w naszym przypadku.
Bujajcie sie z tym sami, bo to najfajniejszy czas.. :)
Rozważałem też Xsa ale nie wiem czy zwracałeś na to uwagę. Siedzenia dla pasażerów są dużo wygodniejsze w TMS, rozkładany podłokietnik, uchwyty na napoje, fajnie w podłokietniku zrobili ładowarki indukcyjne na dwa telefony. W TMX jak rozłożysz drugi rząd siedzeń to nie masz bagażnika. Boxa dachowego też nie dołożysz ze względu na drzwi.
Rozumiem, że dla 2 osób X będzie wygodniejszy ale przy 4 osobach dużo lepszy będzie TMS.
 

Bronek

Pionier e-mobilności
Zawsze.... będzie. Na napoje są i w drugim pod tv i z tyłu pomiędzy siedzeniami, 2x usbC na tyle. Faktycznie boksu itp na dach nie założysz. Plusy dadatnie i plusy ujemne..
Ale w 4 osoby, to wygodniej jednak w xie o, ile nie jest to jw auto turystyczno narciarskie. Obojetnie w ilo miejscowym
Frunk jest olbrzymi itp itd... Każdemu wg potrzeb. Niemniej np 6 zy 7 osób pojedzie i to bez wielkiego cierpienia.
Dla nas, widomo.. Ale przednie prawe siedzenie nie jest używane. Żona i pies wolą z tylu, co by nie mialo miejsca w Trójce czy Sce. Jw zamykanie itp w augomacie polecam niezaleznie od marki i bym dorobil do Ski na 100%
Falcony do wsiadania to nie tylko szpan, wsiada sie jak w zadnym innym samochodzie. Moze jak w autobusie, na prosto bez schylania. No i u nas w garażu. Dawniej musialem wyjechać np na deszcz.
O wielu rze zach wczesniej nie myślałem, wyszły w boju.

@STMS 9 miesiecy mam i zero problemów poza tym z wężykiem spryskiwacza na początku
 
Last edited:
Top