Zamówienia i odbiory

electricar

Zadomawiam się
Musze wytrzymac bo za 160k nic nie kupie i przez 2 lata nie stracę na leasingu a zarobię jeszcze. Tylko kia leci w ciula bo wszyscy odbiera tylko nie osoby co kupily w pierwszym cenniku po najnizszej cenie. Rabat jest na ceeda plugina który jest bez sensu. Oraz na e soula, który jest brzydszy od konserwy turystycznej. Elektryki idą w dół. Więc ludzie wola inne auta za ok 230k. Bz4x jest dużo wieksza, lepiej wyposażona. I teraz nowa wersja jest poprawiona. Tesla 3 ok 230k. Więc kia puści ceny bo jak widać auta stoja na plecach.
 

Jacek EV

Nowy na Forum
Dobra jest ktoś na forum co zamówił w maju czerwcu 2022 i jeszcze nie odebrał auta ?? Bo kurna są osoby co zamawiały w grudniu i odbierały w maju po 6 msc. A ja mam czekać 15 msc jak by to było porsche na specjalne zamówienie. Teraz na olx jest kilka aucie aut od reki nawet w wersji co zamawiałem. Mam mieć odbiór dopiero w połowie września dopiero.
Zamawiałem koniec maja 2022. Odebrałem w połowie sierpnia. Proponuję poruszyć temat na profilu Kia na FB.
 

electricar

Zadomawiam się
Obecnie znalazłem w pierwszym lepszym salonie moja wersję i kolor. A infolinia twierdzi ze w polsce nie ma takiej wersji..Salon ma kilka kolorów do wyboru odnreki. Rabatuja ile się da już bo przecholowali z ceną i na fotowoltaike robią 7 % na dzien dobry. L nagle za 200 k sprzedają minus 27k datacja. A chcieli po ok 220k bez rabatów.
 

Michal

Moderator
Bo ludzie się boją tego kupować skoro kia/hyundai, to najczęściej / najłatwiej kradzione EV, a producent nic z tym nie robi.
 

Lupus

Posiadacz elektryka
Rok temu kiedy Tesla kosztowała ok 260k pln, to Kia za 185k była dobrym wyborem. Dzisiaj obie kosztują po ok 200k.
 

electricar

Zadomawiam się
Bo ludzie się boją tego kupować skoro kia/hyundai, to najczęściej / najłatwiej kradzione EV, a producent nic z tym nie robi.
Ale spoko z ta kradzieza. Dobre autocasco i co roku można auto wymieniaćna nowe:D tesla ma jedną wadę. Serwis. Pięknie ale jak się ma 300 km w jedną strone do jedynego serwisu w Warszawie to slabo. Wiem nie psuje się niby. Ale można poczytać na forach jak wygląda serwis tesli i jak się czeka miesiącami na łaskawe przyjęcie do naprawy. A tesla wcale nie jest bezawaryjna i różne rzeczy ludziska opisują na necie. Miałem chcice na tesla Ale nie po to biorę nowe auto żeby targać je 600 km na naprawy w razie problemów.
 

electricar

Zadomawiam się
Kia to dno jakich mało. Moje auto ponoć przypneło... Dzwonie do innego salonu. A oni maja takie wersje w kleszczowie i moge w każdej chwili zamówic do odbioru za kilka dni.... A mi SKU****E nie chcą dac auta. Niech sie udławią ta cena.. juz rożnica tylko 15k bo rabatuja... a nie prawie 30k jak wczesniej.
 
Last edited:

krzyss

Pionier e-mobilności
Kia to dno jakich mało. Moje auto ponoć przypneło... Dzwonie do innego salonu. A oni maja takie wersje w kleszczowie i moge w każdej chwili zamówic do odbioru za kilka dni.... A mi SKU****E nie chcą dac auta. Niech sie udławią ta cena.. juz rożnica tylko 15k bo rabatuja... a nie prawie 30k jak wczesniej.
A nie mozesz zamowic z innego a tu odebrac zaliczke ?
 

elektryk

Pionier e-mobilności
Miałem chcice na tesla Ale nie po to biorę nowe auto żeby targać je 600 km na naprawy w razie problemów.
Myślę że powinieneś odrobić zadanie domowe i poczytać trochę to forum jak wygląda serwis u dealerów którzy serwisowania auta elektrycznego będą się uczyli na Tobie i że tak od ręki to pewnie jakieś proste sprawy mechaniczne, ale już np. coś co jest specyficzne dla elektryka jak np. ładowarka pokładowa to o Panie, możesz być bez samochodu wiele miesięcy. Poczytaj.

Z tego co ja czytałem to awarii unieruchamiających pojazd jest w Tesli raczej mało, większość serwisów to jakieś po odbiorowe wyrównywanie spasowania, smarowania, odgłosy z zawieszenia, uszczelki, zaparowane lampy, itd. Z poważniejszych to pompa ciepła/układ klimatyzacji w niektórych seriach. Jest oczywiście kilka osób które miały pecha i przytrafiło im się kilka rzeczy, ale z tego co widzę to nie jest tak źle jak ogólnie się uważa.
 

lookash_c

Pionier e-mobilności
Myślę że powinieneś odrobić zadanie domowe i poczytać trochę to forum jak wygląda serwis u dealerów którzy serwisowania auta elektrycznego będą się uczyli na Tobie i że tak od ręki to pewnie jakieś proste sprawy mechaniczne, ale już np. coś co jest specyficzne dla elektryka jak np. ładowarka pokładowa to o Panie, możesz być bez samochodu wiele miesięcy. Poczytaj.

Z tego co ja czytałem to awarii unieruchamiających pojazd jest w Tesli raczej mało, większość serwisów to jakieś po odbiorowe wyrównywanie spasowania, smarowania, odgłosy z zawieszenia, uszczelki, zaparowane lampy, itd. Z poważniejszych to pompa ciepła/układ klimatyzacji w niektórych seriach. Jest oczywiście kilka osób które miały pecha i przytrafiło im się kilka rzeczy, ale z tego co widzę to nie jest tak źle jak ogólnie się uważa.
Czyli w Tesli "jest kilka osób które miały pecha", ale w Kijankach to dramat, rozpacz i zgrzytanie zębów, prawie pewność że zostaniesz bez auta na długie miesiące :-D
Jak mam czas to czytam forum dość dokładnie i wielu przypadków nie kojarzę uziemienia aut Kia w serwisach. Zwykle ludzie piszą na forach o trudnościach, im większe tym wnerw większy.
 
Top