Co poprawiono.

elektryk

Pionier e-mobilności
A może kolejnych czujników, podparcia lędźwiowego, USS, manetek kierunkowskazów i przełączników biegów.... Historia nas uczy że coś potrafi zniknąć lub zostać zastępione nie do końca przemyślanym rozwiazaniem do którego jest dorabiana teoria że będzie działać lepiej... za dwa tygodnie... jak wycieraczki :)
Nie chcę Cię straszyć, ale jakiś czas temu Tesla opatentowała brak wycieraczek ;-) Chcą je zastąpić laserem.
 

slack

Fachowiec

Są już instrukcje obsługi, po polsku też, na szybko:
-kamerki przedniej brak,
-ostrzeganie o pojeździe w martwym polu diodą jest,
-UWB jest,
-pojawił się radar w kabinie (?),
-kartę przykładamy do miejsca na telefon,
-miejsca na nogi więcej z tyłu o 2 cm, inne wymiary wnętrza zmieniły się symbolicznie,
-tylny bagażnik większy o 33l,
-średnica zawracania większa o 10cm, więcej obrotów kierownicą (2->2,14),
-prześwit 138 mm, był 140,
-przełożenie napędu 9:1, jak było.
Miałem nadzieję na modem 5G, jest dalej LTE.
 

krzyss

Pionier e-mobilności

Są już instrukcje obsługi, po polsku też, na szybko:
-kamerki przedniej brak,
-ostrzeganie o pojeździe w martwym polu diodą jest,
-UWB jest,
-pojawił się radar w kabinie (?),
-kartę przykładamy do miejsca na telefon,
-miejsca na nogi więcej z tyłu o 2 cm, inne wymiary wnętrza zmieniły się symbolicznie,
-tylny bagażnik większy o 33l,
-średnica zawracania większa o 10cm, więcej obrotów kierownicą (2->2,14),
-prześwit 138 mm, był 140,
-przełożenie napędu 9:1, jak było.
Miałem nadzieję na modem 5G, jest dalej LTE.
Ciekawe czy pochylili bardziej oparcie tylnej kanapy, raz jechalem z tylu i powiem wam ze malo wygodnie tam jest.
A juz zwiekszenie srednicy zawracania uwazam ze smieszne… i tak mialo duzy promien zawracania :)
 
Last edited:

inter

Pionier e-mobilności

Są już instrukcje obsługi, po polsku też, na szybko:
-kamerki przedniej brak,
-ostrzeganie o pojeździe w martwym polu diodą jest,
-UWB jest,
-pojawił się radar w kabinie (?),
-kartę przykładamy do miejsca na telefon,
-miejsca na nogi więcej z tyłu o 2 cm, inne wymiary wnętrza zmieniły się symbolicznie,
-tylny bagażnik większy o 33l,
-średnica zawracania większa o 10cm, więcej obrotów kierownicą (2->2,14),
-prześwit 138 mm, był 140,
-przełożenie napędu 9:1, jak było.
Miałem nadzieję na modem 5G, jest dalej LTE.
To mamy jeszcze koło lusterka wybierak jazdy.
7. Dodatkowy wybierak trybu jazdy (P R N D) (Zmiana biegów)
Filtra HEPA brak w instrukcji.
 
Last edited:

Bronek

Pionier e-mobilności
Nie chciał byś płacić tyle co za opony do Veyrona. (cena kosmiczna i tylko parami)
Teraz ponoc dali dedykowane . Ale bez przesady Tesla jeździ na każdych normalnych .Ceny zwykłe jak dla innych.
 
Top