Nie jest tak, że to było na nic, bo Ford twierdzi, że musisz przejść całą ścieżkę żeby dojść do 5.1.1... niestety te ich aktualizacje wyglądają tak, że mają kolejkę aktualizacji, bo tak je testowali u siebie... albo inaczej, musi być po kolei, bo inaczej może się wykrzaczyć... my powinniśmy dostać jeszcze paczkę z PU4 finalizującą ten etap aktualizacji, żeby dostać 5.1.1 i wtedy teoretycznie wszystkie roczniki powinny być na tym samym etapie.
Problem dotyczy mnogości wersji modułów, takie same są dla danej partii produkcyjnej, inne partie moga mieć już nowszą wersję danego modułu (choćby lampy), która wymaga innego sterownika...
Teraz podobno (dzisiaj przeczytałem na niemieckim forum) była partia MY22.2-.4 która miała problem z aktualizacją do 4.2.1.2 i dopiero teraz kończą proces z tą aktualizacją. Niektórzy dopiero w tym tygodniu dostali paczkę do 4.2.1.2. Btw. Taka aktualizacja waży nawet 12GB...
U mnie po ostatniej aktualizacji Mustang zapada po jakimś czasie w "Deep Sleep" tak bardzo, że nie mogę zaktualizować stanu baterii... Ostatni update mam sprzed 16 godzin... wcześniej wystarczyło odświeżyć... ale mam na to sposób przytrzymuję w FordPass kłódkę do zamykania i odświeża błyskawicznie... 😁