Aktualizacje PowerUp

miken

Zadomawiam się
Ok, dzięki! Ja już się w sumie powoli poddaję z tymi ich aktualizacjami... będą to będą...

Ale chyba i tak podjadę do serwisu żeby mi wymienili filtr kabinowy, czy coś innego... a przy okazji... 😈... żeby sprawdzili, czy nic nie wisi zaległego na serwerze.
 

miken

Zadomawiam się
Na FordPass Community napisali dzisiaj:

*Update Sept 27*

If you have a 23MY Mach-E the next updates you will receive will be Ford Power-Up 4.2.2.2 Ford Power-Up 4.2.4

These 2 updates were released recently. They are minor behind the scenes updates to SYNC and the FordPass Connect modem respectively. You will not see any notable changes to your car.

These are the last update for the 23MY Mach-E in Ford Power-Up 4...

Zastanawia mnie to ostatnie zdanie, czy w takim razie kolejne aktualizacje to bedzie PU 5?!? 😈

Ostatnio jak napisali tak przy 3.5.4, to dostaliśmy chwilę później 4.x.x a później obecne 4.2.1.2... 🤔

Ponadto, na niemieckim forum ostatni posiadacze 21MY (był jakiś problem u niektórych) dostali dzisiaj 4.2.1.2... więc chyba naprawdę zaczęli eliminować fragmentację Mach-E tak jak zapowiadali, żeby pozniej iść tym samym softem do wszystkich jednocześnie...

Miejmy nadzieję, że zaraz po 23MY puszczą paczkę ostatnich aktualizacji PU4 dla 21-22MY...

🤞🤞🤞🤞🤞🤞🤞🤞
 

miken

Zadomawiam się
MY23 dostanie za chwilę w Europie PU 5.1.1. Wersję, która aktualnie jest dystrybuowana w USA... 💪😁

*Update Sept 28*



If you have a 23MY Mach-E the next update you will receive will be Ford Power-Up 5.1.1



This is a Ford Power-Up 5 update that has become available earlier than expected and so we've decided to deploy this now ahead of the Ford Power-Up 5 launch. This is another minor behind the scenes update to the gateway module, that will make some minor enhancements to the software update capability of the car. You will not see any notable changes to your car.
 

PeBruY

Zadomawiam się
Czyli na dobrą sprawę całe PU 4 mieliśmy... na nic? W sensie dla nas jako użytkowników.
Czemu na nic? PU 4 zawiera nowy interfejs SYNC, ale to na razie tylko do modeli '23 dotarło. Starsze roczniki jeszcze dostaną kolejne aktualizacje 4.x
 

miken

Zadomawiam się
Nie jest tak, że to było na nic, bo Ford twierdzi, że musisz przejść całą ścieżkę żeby dojść do 5.1.1... niestety te ich aktualizacje wyglądają tak, że mają kolejkę aktualizacji, bo tak je testowali u siebie... albo inaczej, musi być po kolei, bo inaczej może się wykrzaczyć... my powinniśmy dostać jeszcze paczkę z PU4 finalizującą ten etap aktualizacji, żeby dostać 5.1.1 i wtedy teoretycznie wszystkie roczniki powinny być na tym samym etapie.

Problem dotyczy mnogości wersji modułów, takie same są dla danej partii produkcyjnej, inne partie moga mieć już nowszą wersję danego modułu (choćby lampy), która wymaga innego sterownika...

Teraz podobno (dzisiaj przeczytałem na niemieckim forum) była partia MY22.2-.4 która miała problem z aktualizacją do 4.2.1.2 i dopiero teraz kończą proces z tą aktualizacją. Niektórzy dopiero w tym tygodniu dostali paczkę do 4.2.1.2. Btw. Taka aktualizacja waży nawet 12GB...

U mnie po ostatniej aktualizacji Mustang zapada po jakimś czasie w "Deep Sleep" tak bardzo, że nie mogę zaktualizować stanu baterii... Ostatni update mam sprzed 16 godzin... wcześniej wystarczyło odświeżyć... ale mam na to sposób przytrzymuję w FordPass kłódkę do zamykania i odświeża błyskawicznie... 😁
 

PeBruY

Zadomawiam się
If you have a 23MY Mach-E the first updates you will receive will be Ford Power-Up 4.1.2.1 Ford Power-Up 4.1.2.2 and Ford Power-Up 4.2.1

These 3 Ford Power-Up Software Updates will arrive in quick succession. The first two are updates to SYNC, after which you will see the Camera Icon appear in the header bar.
@vwir, założyłem, że ikonka kamery na górnym pasku oznacza nowy interfejs, bo z tego co pamiętam ona wchodziła w tym samym czasie.
 

miken

Zadomawiam się
Nowy interfejs? W Europie? W której wersji?
W MY23 mają nowy interfejs już przy odbiorze z salonu, wersja Sync niższa... niz mamy w naszych po dojściu do 4.2.1.2 - FORD 😉😁

A wcześniejsze MY23 dostały niedawno nową nakładkę... więc oni już mają kamerkę zawsze na wierzchu.
 

wemar

Fachowiec
Tak, aktualizacje muszą iść w swojej kolejności i w dodatku zgodnie z wersją wykonania.
Jakiś czas temu, jako rekompensatę za długi postój, miałem wgrane wszystkie dostępne aktualizacje. Efekt - świecąca kontrolka maski. System nie pozwolił na ponowne wgranie starego sterownika, a Ford nawet to zdiagnozował w biuletynie serwisowym. Miałem czekać na łatkę na ten problem. Teraz przy przeglądzie po 2 latach dowiedziałem się, że by to naprawić konieczna jest wymiana zamka. Po cichu liczę na funkcjonalność zdalnego otwierania maski.
 
Top